e-prawnik.pl Porady prawne

Krajowy Rejestr Długów

Odpowiedzi w temacie (7)

inka

15.9.2005

Mam pytanie. Czy za nie płacenie alimentów mogę podać byłego męża jako dłużnika do Krajowego Rejestru Długów?

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Mat_prawniczy

2008-01-11 21:17:26

Ustawa O Przekazywaniu Informacji Gospodarczych , która jest wykładnią prawa dla Krajowego Rejestru Długów nie przewiduje możliwości przekazania informacji na temat osoby fizycznej przez inną osobę fizyczną. Czyli w odpowiedzi nie ma możliwości zamieszczenia danych osoby zalegającej z płatnością alimentów w Krajowym Rejestrze Długów.

sandra alimenty.pl

2008-04-03 05:08:19

a przez kogo moze byc przekazana ta informacja do KRD ? czy fundusz alimentacyjny albo ZU moze to zrobic ?

Pizdalona alimenty.pl

2008-04-03 18:08:36

Suko jebane w dupe , jak jebac sie chcialo to dupy nastawialas a teraz do rejestru chcesz chlopa podawac ????? jzycze ci oby cie zerznela banda zuli w bramie w dupe az ci kicha wyjdzie na spacer.!!!!! tfu !!!suko

sandra alimenty.pl

2008-04-04 00:36:17

dlaczego administrator nie kasuje takich ordynarnych wpisow ten co to napisal jest bardzo ale to bardzo naiwny(td)

Kasia alimenty.pl

2008-04-14 23:54:45

pewnie sam narobił dzieci i uważa się tylko za dawce plemników,cymbał!!!!!!!!!!!!!

sara53a alimenty.pl

2009-03-27 22:41:52

Witam.Mam znajomego,ktory obecnie jest poza granicami Polski,z tego co wiem jakis czas temu skonczyla mu sie waznosc paszportu polskiego.W normalnej sytuacji moglby go przedluzyc w konsulacie polskim,ale obawia sie czy nie zostanie on zatrzymany(lub inne konsekwencje),poniewaz zalega on z alimentami w polsce..Czy cos mu grozi?Czy konsulat przy odnawianiu paszportu sprawdza takie rzeczy?dziekuje za odpowiedz..

yes alimenty.pl

2009-04-04 20:08:50

i dobrze niech tego chuja scigna moze to moj były???

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Potrzebujesz porady prawnej?

PODOBNE TEMATY NA FORUM