Odpowiedź na reklamację poza obszarem reklamacji

Odpowiedzi w temacie (0)

Astrino

29.4.2020

Witam, nie chcę się rozpisywać w szczegółach, bo sprawa trwa już 2 miesiące i było dużo maili wymienianych. Ale przedstawię aktualny stan. Spór mój dotyczy ubezpieczenia AC w tzw. wersji warsztatowej. Warsztat przedstawił kosztorys naprawy samochodu po kradzieży kół. Ubezpieczyciel zmodyfikował go i był konsensus poza jednym zakresem. Ubezpieczyciel uznał stopień zużycia opon w wysokości 52% (sądząc, że były używane od nowości samochodu). Fakty jednak były takie, że kilka miesięcy przed kradzieżą wymieniłem opony. Podesłałem Ubezpieczycielowi faktury na potwierdzenie okresu użytkowania opon z prośbą o przeliczenie stopnia zużycia adekwatnie do okresu użytkowania. Co do ceny opon nie miałem zastrzeżeń. W odpowiedzi ubezpieczyciel zmodyfikował stopień zużycia, ale też i cenę opon (czego nie reklamowałem). Założył, że cena w dniu likwidacji była taka jak w dniu zakupu, co według mnie jest błędnym załozeniem. A już wcześniej obie strony ustaliły cenę opony. Moje pytanie - czy Ubezpieczyciel miał prawo modyfikować kosztorys w zakresie, który nie reklamowałem? Czyli w zakresie cen opony, a nie tylko w zakresie stopnia zużycia. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Potrzebujesz porady prawnej?

PODOBNE TEMATY NA FORUM

ZOBACZ TAKŻE:

  • Gdzie znaleźć pomoc w przypadku sporu z instytucją finansową?

    Sprawdź, gdzie można szukać pomocy w przypadku sporu z instytucją finansową, np. z bankiem czy zakładem ubezpieczeń.

  • Jak reklamować usługi telekomunikacyjne według nowych zasad?

    Od dzisiaj, to jest od 18 listopada 2004 r. obowiązuje nowe rozporządzenie Ministra Infrastruktury dotyczące trybu postępowania reklamacyjnego usług telekomunikacyjnych. Rozporządzenie określa (...)

  • Pasażer łatwiej złoży reklamację

    Nowe rozporządzenie reguluje zasady wnoszenia i rozpatrywania reklamacji w transporcie kolejowo-drogowym. Przewiduje mniej formalności przy składaniu reklamacji i usprawnienie komunikacji z przedsiębiorcami (...)

  • Reklamacja pocztowa

    Masz problem z usługą pocztową? Możesz złożyć reklamację! Reklamację możesz złożyć pisemnie, mailowo, poprzez formularz na stronie internetowej operatora lub ustnie. Reklamację (...)

  • Odblaski dla pieszych obowiązkowe od 2014 roku

    W dniu 26 lipca 2013 roku uchwalona została ustawa nowelizująca ustawę prawo o ruchu drogowym. Ma ona na celu zwiększenie bezpieczeństwa pieszych poprzez zmniejszenie liczby osób ginących każdego (...)

NA SKÓTY