Odpowiedź na reklamację poza obszarem reklamacji - forum prawne
Witam, nie chcę się rozpisywać w szczegółach, bo sprawa trwa już 2 miesiące i było dużo maili wymienianych. Ale przedstawię aktualny stan. Spór mój dotyczy ubezpieczenia AC w tzw. wersji warsztatowej. Warsztat przedstawił kosztorys naprawy samochodu po kradzieży kół. Ubezpieczyciel zmodyfikował go i był konsensus poza jednym zakresem. Ubezpieczyciel uznał stopień zużycia opon w wysokości 52% (sądząc, że były używane od nowości samochodu). Fakty jednak były takie, że kilka miesięcy przed kradzieżą wymieniłem opony. Podesłałem Ubezpieczycielowi faktury na potwierdzenie okresu użytkowania opon z prośbą o przeliczenie stopnia zużycia adekwatnie do okresu użytkowania. Co do ceny opon nie miałem zastrzeżeń. W odpowiedzi ubezpieczyciel zmodyfikował stopień zużycia, ale też i cenę opon (czego nie reklamowałem). Założył, że cena w dniu likwidacji była taka jak w dniu zakupu, co według mnie jest błędnym załozeniem. A już wcześniej obie strony ustaliły cenę opony.
Moje pytanie - czy Ubezpieczyciel miał prawo modyfikować kosztorys w zakresie, który nie reklamowałem? Czyli w zakresie cen opony, a nie tylko w zakresie stopnia zużycia.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Odpowiedź na reklamację poza obszarem reklamacji
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?