Forum prawne

Praca na etacie w administracji publicznej a własna działalność

Witajcie,
Mam takie pytanie techniczne. Pracuję w urzędzie miasta i chciałbym rozpocząć działalność gospodarczą. I teraz pytania:

Muszę mieć zgodę burmistrza na rozpoczęcie działalności ale w jaki sposób? Mam złożyć pisemnie podanie czy jakiś formularz?
Czy bez problemu na małym zusie będę mógł wystawiać faktury dla jednostek podlegających urzedowi, które mają własny nip itd. Chodzi mi czy mogę wystawiać faktury np. dla centrum kultury.

Liczę na Waszą pomoc.
Pozdrawiam
Architek

2014.1.13 22:36:37

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Praca na etacie w administracji publicznej a własna działalność

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika