Reklamacja UPS - forum prawne
Witam serdecznie,
Jestem w trakcie przygotowywania reklamacji do firmy kurierskiej UPS, dlatego też proszę o pomoc.
Moja sytuacja wygląda następująco:
W poniedziałek zamówiłam kuriera do magazynu do portu w Gdyni, który na drugi dzień miał odebrać przesyłkę w godz. 14-16. O 16 otrzymałam wiadomość z portu, że kurier nie dotarł i oni zamykają magazyn. Konsultant z UPS nie podał mi przyczyny opóźnienia kuriera, powiedział tylko, że zlecenie jest w trakcie realizacji. Ze względu na to, że magazyn został zamknięty za radą konsultanta anulowałam zlecenie i zamówiłam kuriera na dzień następny. Co za tym idzie - poniosłam dodatkowe koszty składowe na magazynie za kolejny dzień magazynowania przesyłki.
Proszę o pomoc w sporządzeniu pisma reklamacyjnego.
Z góry serdecznie dziękuję.
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Reklamacja UPS
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?