Forum prawne

Jak rozliczyć się z pracodawcą przy zwolnieniu z biura regionalnego? - forum prawne

Witam

Słuchajcie mam problem. Pracowałam jakos przedstawiciel handlowy w biurze regionalnym ( poza mna w biurze nie bylo nikogo), wyposarzyłam biuro dostałam od Firmy sprzęt. Teraz jestem na wypowiedzeniu mało tego do konca przebywam na urlopie. Powie mi ktoś w jaki sposób mam się rozliczyć z pracodawcą? Chcę mu oddać jego majątek ale niewiem jak. Nie chciałabym abym później ktoś mi zarzucił że przywłaszczyłam sobie majątek . Pomoże ktoś

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Jak rozliczyć się z pracodawcą przy zwolnieniu z biura regionalnego?

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika