Forum prawne (strona 266)
Spłata i otrzymanie części nieruchomości a podatek w skarbówce..
Witam,Na poczatku chciałbym nadmienić, że w sprawach prawnych jestem zielony... Moja sprawa wygląda następująco: Jakieś może niecały miesiąc temu moja teściowa wygrała sprawę w sądzie ... Zobacz wątek
2013.10.22 17:56:27
Kara za akadmeik
W paaździerniku minie 3 lata odkąd podpisałem umowę z akademikiem pewnego uniwersytetu . Jednak przed zakończeniem pierwszego semestru zrezygnowałem ze studiów , ale kazali mi jeszcze zapłacić ... Zobacz wątek2013.10.22 11:33:11
Co grozi za pobicie ??
Dzień dobry.Zgodnie z tym co mówi Kodeks Karny art. 158 w wypadku pobicia może grozić:
§ 1. Kto bierze udział w bójce lub pobiciu, w którym naraża się człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo ... Zobacz wątek
2013.10.22 10:24:20
Spadek kilka pytań
Witam 1.Jeżeli obie córki odrzucą spadek będą traktowane tak jakby nie dożyły spadku. Oznacza to, że udział córki posiadającej syna przypadnie w całości synowi, natomiast udział ... Zobacz wątek2013.10.21 22:41:29
skasowałam hasło z poczty do zalogowania sie na getin onlin jak mam go odzyskac
skasowałam hasło z poczty do zalogowania sie na getin onlin jak mam go odzyskac... Zobacz wątek
2013.10.21 21:47:35
Nieużtkowany pokój sąsiada
Witam serdecznieChce zaadoptować poddasze na własne mieszkanie złożyłem pismo do gminy i w odpowiedzi słownej otrzymałem że mogę wziąć jedno pomieszczenie ( istniejący już pokój) plus ... Zobacz wątek
2013.10.21 21:14:6
Związek z kuzynem - czy jest możliwy?
Witam! Oto cała historia:- matka mojego ojca jako mała dziewczynka została sierotą
- zaopiekował się nią jej wujek wraz z żoną
- babcia urodziła mojego ojca, ojciec spłodził mnie
- wujek ... Zobacz wątek
2013.10.21 17:43:22
zakup domu z lokatorami Pilnie