Forum prawne (strona 692)

Podatek od sprzedaży gruntu pod mieszkaniem z ulgą meldunkową

Witam serdecznie Mam problem z US. W grudniu 2009r. sprzedałam mieszkanie, które zostało przekształcone w odrębną własność we wrześniu 2007r. za tzw. "symboliczną złotówkę". Zostałam zwolniona ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.4.25 17:55:10

Wypadek przy pracy - napad w sklepie i zwolnienie psychiatryczne

w pracy myjąc gar 100litrowy ,dzwigłam go wylewajac wode i strzeliło mi cos w szyi poczułam straszny ból ,przyjechało pogotowie założyli gorset szyjny i zabrali do szpitala zrobiono tomografie ... Zobacz wątek

5 odpowiedzi

2010.4.24 21:26:49

Problemy z wynajmem mieszkania - właścicielka i jej prawa

Witam. Jestem studentem wynajmującym mieszkanie - kawalerkę od starszej pani będącej właścicielką. Posiadam umowę w której zaznaczona jest kwota za wynajem (media, czynsz odstępne - 1000 zł) ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.4.24 13:58:27

Uzależnienie od hazardu żony - kredyty i odpowiedzialność męża

Moja żona 64l (ja66) próbowała popełnić samobójstwo,po odratowaniu
psychiatra stwierdził, że jest uzależniona od hazardu, totolotek,w którym kiedyś pracowała,obecnie jest na leczeniu.Po przeszukaniu ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.4.24 12:37:27

Zabezpieczenie domu przed roszczeniami męża

Wlasnie tego sie obawiam,ze moze sprzedac dom i nie mam nic.Myslalam o zapisaniu tylko tej czesci ktora dobudowal,rezygnujac z mojego udzialu (On twierdzi ze tez w ten dom inwestuje i go utrzymuje).(Ja ... Zobacz wątek

2 odpowiedzi

2010.4.24 6:12:47

Co dalej po wyroku zaocznym w sprawie alimentacyjnej

Mam takie małe pytanie....sprawa alimentacyjna zakończyła się wyrokiem zaocznym...i co dalej? czy po sprawie pieniądze będę otrzymywać od męża...czy z funduszu alimentacyjnego...wiem że mąż ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.4.23 21:4:57

Rozwiązanie umowy przez pracodawcę bez podstaw

Dzień dobry

Opisze wszystko po kolei jak było;