Forum prawne (strona 690)
Czy dostanę dzień wolny jak pracuje na umowę zlecenie ??
Witam chciałbym sie zapytać czy pracujac na całym etacie dostane chociaż jeden dzień wolnego, tylko że umowę mam podpisana na umowę zlecenie. ... Zobacz wątek2010.9.13 18:29:39
Czy mogę prowadzić szkolenia bhp?
Czy mogę prowadzić szkolenia bhp? Ukończyłem podyplomowe studia z zakreu bhp i jestem nauczycielem dyplomowanym. Czy te kwalifikacje wystarczą do prowadzenia szkoleń okresowych bhp? ... Zobacz wątek2010.9.13 17:29:7
Komornik a własność żony
Czy komornik może zająć ruchomość żony żyjącej z mężem w separacji i posiadającej rozdzielność majątkową, jeśli mąż ma długi i komornik zaczął postępowanie w tej sprawie? czy komornikowi ... Zobacz wątek2010.9.13 12:18:5
recenzje książek na blogu?
Czy mogę na swoim blogu pisać recenzje książek i pisać o nich krytycznie i czy mogę w tekst wpleść np. cytaty z tej książki? Czy jest jakoś określone, jak długie takie cytaty mogą być? ... Zobacz wątek2010.9.13 12:14:51
przelew na konto - czy trzeba zwracać?
Czy jeśli ktoś dostaje przelew na swoje konto w wysokości 5000 zł i nikt przez 2 miesiące nie żąda od niego zwrotu tych pieniędzy, to czy w takim razie osoba na której koncie te pieniądze się ... Zobacz wątek2010.9.13 12:13:15
Zwrot pieniędzy za okulary
Czy jeśli popsuł mi się wzrok przez używanie komputera w pracy, to mam prawo domagać się od firmy zwrotu pieniędzy za okulary i wizyty u okulisty? ... Zobacz wątek2010.9.13 12:8:37
Ile kosztuje notarialne przepisanie mieszkania?
Niestety nie ma czegos takiego jak przepisanie mieszkanie mozna jedyni ezrobic darowizne, a wtedy opłaty notarialne i podatki są jak od sprzedaży. Dodatkowo dochodzi podatek od spadku i darowizn. A ... Zobacz wątek2010.9.13 12:5:6
Kupno samochodu a koniec OC
Witam moja żona chce jutro kupić samochód ale z tego co pamiętam to jutro też sie kończy OC tego samochodu. co powinnismy zrobic w takiej wytuacji ?? ... Zobacz wątek2010.9.13 11:51:44