Forum prawne (strona 699)

podpisanie dwoch umow w jednej firmie

Witam, chcialabym sie zapytac czy jesli pracuje na umowę zlecenie. Czy pracujac w tej samej firmir moge dodoatkowo otrzymac jednorazowo zlecenie i podpisac umowę o dzieło?
... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.9.9 10:35:58

dane na temat firmy

Witam
Gdzie mam znaleźć informacje na temat danej firmy czy da się jakoś te informacje sprawdzić?Z góry dziękuję za odpowiedzi ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.9.9 10:34:1

rozwiazanie umowy zlecenie

witam jestem studentem, pracuję na umowę zlecenie . Umowa zawarta jest na okres 4 miesięcy.Kilka dni temu dostałem propozycję pracy na korzystniejszych warunkach w innej firmie czy teraz mogę rozwiązać ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.9.9 10:32:40

zwolnienie - konkurencja

Witam
Mam problem firma w której pracowałem niedawno się zwolniłem upadła zacząłem pracować u konkurencji czy mogę mieć jakieś problemy z tego powodu?Z góry dziękuję za odpowiedzi

... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.9.9 10:31:59

jak odzyskac pieniadze ??

Witam! wczoraj mój pracodawca zerwał umowe zlecenie, zapłacił mi za to 90 jak odzyskac pieniadze za 5 przepracowanych dni + 2 dni okres probny za free. Czy mogę coś z tym zrobić?? ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.9.9 10:28:35

zatrudnienie a rodzina

Witam
Mam pytanie jak wygląda sprawa kiedy chce się zatrudnić kogoś z rodziny?Czy tak można?Z góry dziękuję za odpowiedzi

... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.9.9 10:25:30

przedłużanie umowy co trzy miesiące

Witam moj mąz pracuje od ponad roku na umowe zlecenie. pracodawca co 3 miesiaca przedłuża mu umowę czy jest to zgodne z prawem?? czy a takim przypadku nie powinien dostać umowy zlecenie bezterminowej ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2010.9.9 10:24:50

ciążą a okres wypowiedzenia

witam