Forum prawne (strona 906)
Czy dostanę alimenty od ojca po ślubie?
Dostaje alimenty od ojca, które zostały przyznane drogą ugody. Rodzice nie są po rozwodzie. Ja studiuję, ale za rok chciałabym wyjść za mąż. Po ślubie nadal bym studiowała jeszcze rok. Mój ... Zobacz wątek2005.5.5 14:16:10
Nie wiem co zrobić!
Jestem mężatką niestety maltretowaną psychicznie przez męża. Doskonale sobie poradził z odizolowaniem mnie od moich znajomych, a nawet rodziny.Przejął kontrolę nad moim życiem - jednak nie dokońca ... Zobacz wątek2005.5.5 11:46:0
Prosze o pomoc....
Chciałem się ustosunkować do jednej kwestii. Napisałaś że twój ojciec grozi matce. Zgodnie z Art. 191Kodeksu Karnego stosowanie groźby karalnej zagrożone jest sankcją: grzywny, ograniczenia wolności ... Zobacz wątek2005.5.5 11:0:3
Jak odzyskać pieniądze od komornika?
Zależy o jakie pieniądze chodzi. Jeżeli Pan kupił samochód zajęty przez komornika - w takiej sytuacji można próbować dochodzić zwrotu tych pieniędzy od osoby, od której Pan nabył samochód. ... Zobacz wątek2005.5.5 8:9:40
NALICZANIE
Udziały służą do obliczania wysokości zaliczek uiszczanych na nieruchomość wspołną, a nie względem oplat za prywatne mieszkanie. ... Zobacz wątek2005.5.5 1:26:35
Spadek i co dalej
Udaj się do Starostwa i tam zapytaj o działkę podaj imię i nazwisko właścicieli , potem do ksiąg wieczystych. ... Zobacz wątek2005.5.4 16:43:30
Pilnie pomocy komornik zajecie pensji na 1/2 etatu
dziekuje za odpowiedz nie sa to alimenty , dostałem pismo od komornika o zajeciu pensji tak jak napisałem pracuje na 1/2 etatu , w odpowiedzi napisałem komornikowi ze egzekucja jest nie mozliwa ze wzgledu ... Zobacz wątek2005.5.4 15:45:56
Pomocy,potrzebuje napisac pismo do komornika!!!
Witam,do komornika nie trzeba nic pisać, gotowy druk do wypełnienia otrzymasz na miejscu. ... Zobacz wątek2005.5.4 14:55:51
Pomówienie w trakcie rozprawy sadowej