Polska Telefonia Cyfrowa - forum prawne
Chciałbym poruszyć temat Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.
Podpisałem umowę z Polską Telefonią Cyfrową w sklepie T-Mobile.
W dniu i podczas podpisania umowy konsultant wprowadził mnie w błąd a nawet zataił informacje na temat szczegółów umowy, które były dla mnie istotnymi informacjami.
Konsultant wspomniał odnośnie abonamentu w kwocie 99 zł i ile będzie kosztowała minuta połączenia. Konsultant nie wspomniał, że telefon będzie na raty. Konsultant nie powiedział, że w kwocie abonamentu są raty za telefon w kwocie 70 zł a dokładniej nie powiedział, że kwota abonamentu dzieli się na dwie kwoty 29 zł oraz 70 zł raty za telefon. W dniu podpisania umowy konsultant nie okazał mi harmonogramu spłat rat oraz drugiego regulaminu smartfonowej okazji o którym nic nie wiedziałem oraz nie dołączył tych załączników do umowy. Moim zdaniem konsultant celowo zataił informacje na temat szczegółów umowy, ponieważ jak bym wiedział jakie są warunki umowy na pewno bym jej nie podpisał. Konsultant również nie poinformował mnie o kwocie kary umownej i nie poinformował mnie o kwocie aktywacyjnej. Ze mną było dwóch świadków, którzy potwierdzają moją wersje wydarzeń. Moim zdaniem konsultant o szczegółach umowy powinien poinformować w dniu i przed podpisaniem umowy. Złożyłem nie pierwszy raz reklamacje powołując się, że konsultant wprowadził mnie w błąd. Jestem zdenerwowany tym, że zostałem tak potraktowany. Ostatnio po złożeniu reklamacji dostałem odpowiedź wiadomo jaka, ale w raz z odpowiedzią wysłali do mnie kopie Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjny i byłem w jeszcze większym szoku, ponieważ okazało się, że moja Umowa o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych zdecydowanie różni się od Umowy Polskiej Telefonii Cyfrowej. Obie umowy bardzo się różnią, treści i informacje wyszczególnione w umowach są inne a jednym słowem nie są to umowy jednakowo brzmiące. W mojej umowie nie ma napisanej kary umownej a w ich umowie jest napisana kara umowna w kwocie 3000 zł oraz w mojej umowie nie ma napisanej kwoty ulgi a w ich umowie jest napisana 4790,73 i ja nawet o tych kwotach nie wiedziałem i ich umowy nie widziałem na oczy i pierwszy raz ją widzę. Czy obowiązkiem konsultanta w pierwszej chwili jest poinformowanie mnie jako nowego klienta o szczegółach umowy oraz tym , że telefon jest na raty???
Jak udowodnić, że konsultant kłamał i zataił informacje na temat szczegółów umowy???
Czy obie umowy powinny być jednakowo brzmiące??? Która umowa jest ważniejsza ich czy moja??? Czy moja umowa jest nie ważna ??? Czy może być w ich umowie ulga i kara umowna a w mojej nie ??? Bardzo proszę o pomoc i radę.
Pozdrawiam
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Polska Telefonia Cyfrowa
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?