Forum prawne

Ponowna reklamacja laptopa - Sprzedający nie odpowiada

Witam,
pod koniec października 2017 roku zakupiłam laptop od firmy przez serwis Allegro. Laptop sprzedany był jako nowy i w pełni sprawny. Po przejrzeniu przez nas w domu, sprawdzeniu że wszystko działa, został schowany (miał być prezentem na Boże Narodzenie). Włączony ponownie został 23 grudnia i od tego momentu zaczęły się problemy. Udało się go włączyć w kratkę, migał Caps Lock, nie działał często touchpad, albo literki same się wpisywały w ekran. Jak już laptop się włączył, to szybko się zawieszał. Zrestartowaliśmy system, ale nic to nie dało. Na początku stycznia odesłaliśmy go z reklamacją do Sprzedającego, został przekazany do ich serwisu. Wymieniono wtyk klawiatury i odesłano laptop do nas. Przez niecałe dwa miesiące nie było większych zastrzeżeń do jego działania, niestety na początku kwietnia wszystkie jego wady ponownie się ujawniły. Laptop włączał się jak chciał, ciągle migał Caps Lock, zawieszał się, a jak już miał działać, to touchpad nie reagował. 13 kwietnia przesłaliśmy Sprzedającemu kolejną reklamację z informacją, że odstępujemy od umowy, ponieważ wada jest istotna (nie ma możliwości używania laptopa, bo i tak nie działa poprawnie) i oczekujemy zwrotu pieniędzy, podaliśmy numer konta. Laptop z takim samym pismem + akcesoriami odesłaliśmy 16 kwietnia, 17 został odebrany przez firmę.
Do dzisiaj nie ma z nimi kontaktu. Minęło już 14 dni od otrzymania przez nich naszej reklamacji i laptopa, więc powinni zwrócić pieniądze? Dzisiaj wysłałam im pismo z wezwaniem do zwrotu oraz maila, żeby się z nami jakoś skontaktowali, ale ciągle cisza.
Co mam dalej robić?

2018.5.4 14:59:45

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Ponowna reklamacja laptopa - Sprzedający nie odpowiada

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika