rozne nazwy tego samego stanowiska - prosba o pomoc - forum prawne
Witam,
bardzo proszę o informacje czy zgodne z prawem jest aby osoby wykonujące te same obowiązki miały różne nazwy stanowisk.
pracuję w firmie, w której nazwy stanowisk są podane po angielsku (i tu są dla wszystkich osob w zespole wykonujacych identyczne obowiazki takie same), jednak tlumaczenie tych stanowisk na jezyk polski --> na umowie o prace--> jest rozne) - w moim przypadku chodzi konkretnie o to, ze niektore osoby maja stanowisko przetlumaczone jako 'kierownik' a inni jako 'specjalista'.
Jesli chodzi o implikacje wynikajace z tego to przykladowo na studia EMBA wymagany jest kilkuletni staz na kierowniczym stanowisku --> ktory w tym przypadku jest spelniony przez czesc osob w moim zespole.. pozostali nie maja takiej opcji. Proszę o porade czy jest to zgodne z prawem a jezeli nie to czy jest jakis przepis ktorym moge sie podeprzec rozmawiajac z pracodawca na ten temat.
podkresle raz jeszcze ze chodzi o osoby na tych samych stanowiskach, wykonujace te same obowiazki (nazewnictwo angielskie) maja inaczej przetlumaczone nazwy na jezyk polski.
z gory dziekuję i pozdrawiam
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: rozne nazwy tego samego stanowiska - prosba o pomoc
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?