Forum prawne

spór z bankiem

spór z bankiem o nieprawidłowy kurs przelewu walutowego
cytat odpowiedzi od banku:
"Szanowny Panie
W związku z reklamacją zarejestrowaną w dniu 2011-08-09 19:37:49 (numer
XXXXXX) przekazujemy wyjaśnienia Banku

Uprzejmie informujemy , iż kiedy zlecał Pan przelew obowiązywał kurs 3,9031.
Przelew wpłynął do Banku o godzinie 10:48 i został zaksięgowany zgodnie z
dyspozycją . Kurs po jakim przeliczone zostały środki to 3,9571. Kiedy zlecał
Pan przelew obowiazywała tabela kursowa z godziny 08:01 , która uległa zmianie
o godzinie 10:41. Podczas księgowania przelewów walutowych obowiązuje taki
kurs jaki jest w momencie księgowania. Czyli Pana przelew został przeliczony
zgodnie z tabelą kursową z godziny 10:41.

Z poważaniem
XXXXXXXXXXXXXXXXX"

Chodzi mi o to, że przeciez nie mam żadnego wpływu na to kiedy bank zaksięguje przelew. Więc jakie mam podjać kroki żeby wyegzekwować różnice kursową? Ja rozumiem to tak: biorę np w markecie jogurt po okreslonej cenie to mam go po tej cenie prawo kupić - jeżeli w drodze od miejsca w którym wziałem jogurt do kasy była np dostawa i zmiana ceny to albo wogóle go nie kupuję albo kupuje go po cenie po jakiej wziałem go z półki. Tu problem jest taki, że brałem franki po cenie X a sprzedali mi po cenie X+5gr.
Dodatkowo na stronach informacyjnych tego banku jest napisane że publikuja tabelę na stronach z 15-to minutowym opóźnieniem po zmianie tabeli kursowej - mam dowody na to, że jeszcze o godzinie 11:40 w tabeli kursowej widniała cena po której byłem pewien, że przewalutują mi przelew tzn 3,9031.

pozdrawiam i proszę o pomoc do kogo mam się zwrócic i jakich argumentów uzyć bo wg mnie odpowiedź od banku w skrócie brzmi
"tak to nasza wina i co z tego niech pan sie cieszy że nie zaksięgowaliśmy tego przelewu po 4,2"

2011.8.24 7:31:49

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: spór z bankiem

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika