Forum prawne

SPRZEDAZ INTERNETOWA, ZWROT PIENIEDZY - BRAK TOWARU

WITAM, PROBLEM TROCHE NIETYPOWY.
PROWADZE SPRZEDAZ INTERNETOWĄ. DO JEDNEGO Z KLIENTÓW WYSŁANY ZOSTAŁ TOWAR NIE ZGODNY Z OPISEM. ZASZŁA POMYŁKA PRZY PAKOWANIU I KUPUJĄCY OTRZYMAŁ TOWAR NIE TEN KTÓRY ZAMÓWIŁ.
KIEDY KUPUJĄCY ZGŁOSIŁ OWY FAKT FIRMA NIE MIAŁA NA STANIE ZAMÓWIONEGO PRODUKTU ( ZGODNEGO Z OPISEM ), WIEC UMÓWILIŚMY SIE NA ZWROT NALEŻNOŚCI + ZWROT KOSZTÓW NA ODESŁANIE BŁĘDNIE NADANEGO TOWARU.
PIENIĄDZE ZOSTAŁY KLIENTOWI PRZELANE, NATOMIAST KUPUJĄCY BŁEDNIE NADANEGO TOWARU NIE ODESŁAŁ I W TYM MOMENCIE OD PRAWIE MIESIACA SIE MA Z NIM ŻADNEGO KONTAKTU. NIE ODPISUJE NA MAILE I NIE ODBIERA TELEFONU.
CO W TAKIM PRZYPADKU MOZEMY ZROBIĆ ?
CZY JEST NA TO JAKIŚ PARAGRAF ?
JAK ODZYSKAĆ TOWAR ZA KTÓRY ZWROCONE ZOSTAŁY PIENIĄDZE ?

BARDZO DZIEKUJE ZA ODPOWIEDZ W SPRAWIE.
POZDRAWIAM SERDECZNIE.

2014.5.20 20:8:27

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: SPRZEDAZ INTERNETOWA, ZWROT PIENIEDZY - BRAK TOWARU

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika