Wadliwy laptop - rok przepychanki bez rozwiązania - forum prawne
Dzień dobry,
Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Dokładnie rok temu zakupiłem laptop na firmę. Laptop przez ten okres był praktycznie nie używany do celu w jakim go nabyłem, gdyż już w pierwszych tygodniach ujawniły się wady uniemożliwiające jego swobodne użytkowanie.
Laptop od tego czasu trafił trzy krotnie do serwisu w ramach gwarancji. Serwis mimo napraw nie usunął usterek. Komputronik w którym nabyłem sprzęt umywa ręce. Dwukrotnie wnosiłem o wymianę laptopa na nowy lub zwrot zapłaconej kwoty. Niestety bronią się zapisem w regulaminie i dają następująco odpowiedź:
[QUOTE]Podstawą odrzucenia Pańskiego roszczenia jest fakt, iż zgodnie z treścią Regulaminu Sklepu Komputronik S.A.: Jeżeli kupującym nie jest konsument odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona.[/QUOTE]
Jedyne co robią to przekazują laptopa do autoryzowanego serwisu a ten, jak już wspominałem nie umie poradzić sobie z wyeliminowaniem usterek.
Mam już dosyć tej przepychanki. Będę bardzo wdzięczny za poradę, co w takiej sytuacji mogę zrobić, by wyegzekwować moje roszczenia ?
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Wadliwy laptop - rok przepychanki bez rozwiązania
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?