Wadliwy laptop - rok przepychanki bez rozwiązania

Odpowiedzi w temacie (0)

Arczer

28.6.2020

Dzień dobry, Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą. Dokładnie rok temu zakupiłem laptop na firmę. Laptop przez ten okres był praktycznie nie używany do celu w jakim go nabyłem, gdyż już w pierwszych tygodniach ujawniły się wady uniemożliwiające jego swobodne użytkowanie. Laptop od tego czasu trafił trzy krotnie do serwisu w ramach gwarancji. Serwis mimo napraw nie usunął usterek. Komputronik w którym nabyłem sprzęt umywa ręce. Dwukrotnie wnosiłem o wymianę laptopa na nowy lub zwrot zapłaconej kwoty. Niestety bronią się zapisem w regulaminie i dają następująco odpowiedź: [QUOTE]Podstawą odrzucenia Pańskiego roszczenia jest fakt, iż zgodnie z treścią Regulaminu Sklepu Komputronik S.A.: Jeżeli kupującym nie jest konsument odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona.[/QUOTE] Jedyne co robią to przekazują laptopa do autoryzowanego serwisu a ten, jak już wspominałem nie umie poradzić sobie z wyeliminowaniem usterek. Mam już dosyć tej przepychanki. Będę bardzo wdzięczny za poradę, co w takiej sytuacji mogę zrobić, by wyegzekwować moje roszczenia ?

Nie znalazłeś odpowiedzi?

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Potrzebujesz porady prawnej?

PODOBNE TEMATY NA FORUM

NA SKÓTY