Wprowadzenie w błąd przez konsultanta sieci telekomunikacyjnej - forum prawne
Po wizycie w jednym z salonów Orange, 6 lutego konsultantka poinformowała mnie, że moja umowa zawarta na 3 numery z tą siecią wygasła i przedstawiła mi nową ofertę, która nie była dla mnie korzystna i nie zaakceptowałam jej (nowa oferta została rozpisana na kartce na 3 numery, które tam posiadam). Jasno powiedziałam, że w tym przypadku rezygnuję z ich dalszych usług, zostałam poinformowana, że przy przeniesieniu do innej sieci nie potrzebne jest wypowiedzenie, ponieważ dalej sprawą zajmuje się mój nowy operator. Następnie udałam się do sieci Play po czym podpisałam umowę świadczenia usług telekomunikacyjnych na 3 numery. Dzisiaj zostałam powiadomiona sms-em dostarczonym na jeden z numerów, że Play nie otrzymał wniosku o przeniesienie jednego z trzech numerów. Po ponownej wizycie w salonie Orange okazało się, że jeden z numerów ma umowę do lutego 2020 roku, zostałam poinformowana, że mogę zostać ukarana karą za zerwanie umowy przed okresem wypowiedzenia. Konsultantka nie przejęła się całą sytuacją, jedynie po opisaniu całej sprawy powiedziała, że niestety obowiązuje umowa do 2020 roku. Co mogę zrobić w tej sytuacji?
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Wprowadzenie w błąd przez konsultanta sieci telekomunikacyjnej
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?