zwrot towaru sprowadzonego na zamówienie - forum prawne
Witam,
w ramach prowadzonego sklepu internetowego sprzedajemy towar ze statusem "na zamówienie" - zamawiamy go u polskiego dostawcy dokładnie taką ilość jaką zamówił nasz klient (po otrzymaniu od niego wpłaty / zaliczki). Nasz dostawca sprowadza dla nas towar od zagranicznego producenta.
Nasz klient (przedsiębiorstwo) dokonał wpłaty za dużą ilość towaru, którą następnie na tej podstawie dla niego zamówiliśmy u dostawcy, a on u producenta.
Klient jednak w ciągu 10 dni zwrócił towar łącznie z oświadczeniem (bez faktury) o odstąpieniu od zakupu w ramach ustawy "o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" oczekując zwrotu wpłaconej kwoty (wskazując globalną kwotę, która obejmowała nawet koszty przesyłki do klienta).
Czy w związku z powyższym możemy powołać się na art. 10 ust. 3 pkt 4 tej samej ustawy mimo, że produkt jest w naszej ofercie, tyle, że sprowadzany specjalnie dla naszego klienta?
Czy nie dosłanie faktury wraz z oświadczeniem a także wskazanie do zwrotu większej kwoty niż cena towaru to drobiazg, czy istotna sprawa?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: zwrot towaru sprowadzonego na zamówienie
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?