Forum prawne (strona 888)
Zadluzenie alimentacyjne
Myślę, że na Twoje pytania związane z kredytem najlepie odpowie prawnik. Przejdź się do Opieki Społecznej, za porady w tej placówce nic nie zapłacisz. ... Zobacz wątek2006.1.23 10:5:25
ubezwłasnowolnienie ojca
witam! mój ojciec jest alkoholikiem i od jakiegoś tygodnia jest z nim fatalnie. jest w ciągu alkoholowym i nie chce się zgłosić na leczenie odwykowe. nie pisał bym tego gdyby sprawa nie była poważna ... Zobacz wątek2006.1.23 10:5:11
jak to zrobic??
Znajomy Adam prowadzi jednoosobową dziłalność gospodarczą i zakłada spółke cywilna z pewną osoba. Adam nie che aby ta osoba widziała że on juz prowadzxi tą działalność. Czy jest to mozliwe ... Zobacz wątek2006.1.23 10:4:44
renta rodzinna a przerwa w nauce
Witam , obecnie jestem studentem 1 roku ,niestety najprawdopodobniej nie zdam sesji, ale od pazdziernika '06 chce ponownie podjac nauke na wyzszej uczelnii, Mam pytanie , rozumiem ze przez te pol roku ... Zobacz wątek2006.1.22 21:31:39
Składka ZUS dla przedsiębiorcy 50% dzisiaj mnimalnej
Od 01.11.2005 zmieniły się zasady płacenia składek na fundusz emerytalny z wyboru podstawy naliczenia składki np z umowy zlecenia. Jednakże nie oznacza to że nie można wybrać innej podstawy płatności ... Zobacz wątek2006.1.22 18:54:32
lesing-pozew o zapłatę w postępowaniu nakazowym POMOCY!!!!
Umowa rozwiązana została w 2000 roku tzn przejeli 2 samochody nie oddali weksla,obecnie dostałam pismo że na podstawie weksla upominają się o zapłatę co robić??? ... Zobacz wątek2006.1.21 12:35:11
Odsetki od niesłusznie naliczonej Faktury - TPSA
Witam, postanowiłem założyć sobię usługę DSL zakupioną w TPSA. Niestety nie miałem wyjścia i padło na TPSA. Pomijając fakt że na instalacje według umowy mieli 30 dni a zrobili to ( po złożeniu ... Zobacz wątek2006.1.21 2:41:31
Gwarancja na sprzęt komputerowy