Forum prawne

Prawo klienta w warsztacie samochodowym

Mam pytanie odnośnie prawa w warsztatach samochodowych. Mianowicie oddałem samochód do wymiany łożyska w kole tylnim do pewnego większego serwisu samochodowego. Czas naprawy miał być około 4 godziny, samochód odstawiłem do warsztatu o godzinie 7 rano i o godzinie 11 rano miałem oczekiwać na telefon z warsztatu. O godzinie 11:30 zadzwoniłem do warszatu aby zapytać się czy samochód jest już gotowy do odbioru. Powiedziano mi, że naprawa im się przedłużyła i mam nadal oczekiwać na telefon. O godzinie 15:30 zadzwoniono do mnie z tej firmy i powiedziano, że auto jest do odbioru, ale nie mogą go odpalić. Zaczęto mnie wypytywać czy samochód ma inne zabezpieczenia oprucz tego co wskazałem. Powiedziałem, że nie ma i że zaraz przyjdę zobaczyć o co chodzi. Kiedy pojawiłem się w warsztacie zauważyłem mechanika który robił coś przy silniku, drugi powiedział zeby to poskładać tak jak było żebym mógł zobaczyć co się dzieje z autem. Przekręciłem kluczyk i było tylko słychać ze rozrusznik się kręci a silnik nie reaguje. Jak powinienem postąpić w takiej sytuacji? Auto działało przed przyprowadzeniem do warsztatu, mechanik wjechał nim osobiście. Nie przyznał się jednak do tego że auto odpalił kiedy chciał wyjechać z warsztatu ale mu zgasło i już więcej odpalić mu się nie udało - przyznał się dopiero kiedy sprawdziłem, że węże chłodnicy są ciepłe co oznaczało, że silnik musiał pracować przed momentem. Proszę o wskazówki na ten temat jak pownienem postąpić, kto powinien ponosić koszty naprawy w tym momęcie i co mam powiedzieć głównemu mechanikowi w takiej sytuacji? Z góry dziękuję za odpowiedź.

2007.1.24 23:4:12

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Prawo klienta w warsztacie samochodowym

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika