e-prawnik.pl Porady prawne

Reklamacja i brak zwrotu środków

Odpowiedzi w temacie (0)

martyna_tokarz

23.6.2022

Korzystałam z usług kateringu, niestety jakość posiłków pozostawiała wiele do życzenia. Po trzeciej wpadce (zepsuty posiłek) zgłosiłam mailowo chęć anulowania pozostałych dni i prośbę o zwrot ich równowartości pieniężnej na konto. Otrzymałam odpowiedź, że zwrot mogę otrzymać wyłącznie w formie żetonów (których nie można spieniężyć, a jedynie wymienić na kolejne posiłki), ze względu na to, że w trakcie korzystania z diety zmieniłam jej kaloryczność, a tym samym różnicę w opłaconej kwocie otrzymałam w owych "żetonach" ("bo tak jest w regulaminie") i to nimi opłacono te ostatnie dni, których zwrotu się domagam. Czy to jest w ogóle zgodne z prawem? Czy to jest zasadne, że nie mogę odzyskać zapłaconych pieniędzy tylko dlatego, że zostały wymienione na wirtualne żetony bo firma wymyśliła sobie taką politykę?

Nie znalazłeś odpowiedzi?

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Potrzebujesz porady prawnej?

PODOBNE TEMATY NA FORUM