Reklamacja i brak zwrotu środków - forum prawne
Korzystałam z usług kateringu, niestety jakość posiłków pozostawiała wiele do życzenia. Po trzeciej wpadce (zepsuty posiłek) zgłosiłam mailowo chęć anulowania pozostałych dni i prośbę o zwrot ich równowartości pieniężnej na konto.
Otrzymałam odpowiedź, że zwrot mogę otrzymać wyłącznie w formie żetonów (których nie można spieniężyć, a jedynie wymienić na kolejne posiłki), ze względu na to, że w trakcie korzystania z diety zmieniłam jej kaloryczność, a tym samym różnicę w opłaconej kwocie otrzymałam w owych "żetonach" ("bo tak jest w regulaminie") i to nimi opłacono te ostatnie dni, których zwrotu się domagam.
Czy to jest w ogóle zgodne z prawem? Czy to jest zasadne, że nie mogę odzyskać zapłaconych pieniędzy tylko dlatego, że zostały wymienione na wirtualne żetony bo firma wymyśliła sobie taką politykę?
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Reklamacja i brak zwrotu środków
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?