Forum prawne

Reklamacja i brak zwrotu środków

Korzystałam z usług kateringu, niestety jakość posiłków pozostawiała wiele do życzenia. Po trzeciej wpadce (zepsuty posiłek) zgłosiłam mailowo chęć anulowania pozostałych dni i prośbę o zwrot ich równowartości pieniężnej na konto.

Otrzymałam odpowiedź, że zwrot mogę otrzymać wyłącznie w formie żetonów (których nie można spieniężyć, a jedynie wymienić na kolejne posiłki), ze względu na to, że w trakcie korzystania z diety zmieniłam jej kaloryczność, a tym samym różnicę w opłaconej kwocie otrzymałam w owych "żetonach" ("bo tak jest w regulaminie") i to nimi opłacono te ostatnie dni, których zwrotu się domagam.

Czy to jest w ogóle zgodne z prawem? Czy to jest zasadne, że nie mogę odzyskać zapłaconych pieniędzy tylko dlatego, że zostały wymienione na wirtualne żetony bo firma wymyśliła sobie taką politykę?

2022.6.23 9:48:6

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Reklamacja i brak zwrotu środków

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika