Forum prawne
Reklamacja i brak zwrotu środków
Korzystałam z usług kateringu, niestety jakość posiłków pozostawiała wiele do życzenia. Po trzeciej wpadce (zepsuty posiłek) zgłosiłam mailowo chęć anulowania pozostałych dni i prośbę o zwrot ich równowartości pieniężnej na konto.
Otrzymałam odpowiedź, że zwrot mogę otrzymać wyłącznie w formie żetonów (których nie można spieniężyć, a jedynie wymienić na kolejne posiłki), ze względu na to, że w trakcie korzystania z diety zmieniłam jej kaloryczność, a tym samym różnicę w opłaconej kwocie otrzymałam w owych "żetonach" ("bo tak jest w regulaminie") i to nimi opłacono te ostatnie dni, których zwrotu się domagam.
Czy to jest w ogóle zgodne z prawem? Czy to jest zasadne, że nie mogę odzyskać zapłaconych pieniędzy tylko dlatego, że zostały wymienione na wirtualne żetony bo firma wymyśliła sobie taką politykę?
Otrzymałam odpowiedź, że zwrot mogę otrzymać wyłącznie w formie żetonów (których nie można spieniężyć, a jedynie wymienić na kolejne posiłki), ze względu na to, że w trakcie korzystania z diety zmieniłam jej kaloryczność, a tym samym różnicę w opłaconej kwocie otrzymałam w owych "żetonach" ("bo tak jest w regulaminie") i to nimi opłacono te ostatnie dni, których zwrotu się domagam.
Czy to jest w ogóle zgodne z prawem? Czy to jest zasadne, że nie mogę odzyskać zapłaconych pieniędzy tylko dlatego, że zostały wymienione na wirtualne żetony bo firma wymyśliła sobie taką politykę?
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Reklamacja i brak zwrotu środków
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?