REKLAMACJA z tytułu 2-letniej odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową

Odpowiedzi w temacie (0)

zimon

23.12.2013

Witam, kupiłem TV lecz po kilku dniach okazało się że pojawiła się wada (okresowy brak głosu). Wystosowałem więc odpowiednie pismo do sklepu w którym zakupiłem TV: "..... Z uwagi na ww. niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, zgodnie z treścią przepisu art. 8 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.), oczekuję usunięcia niezgodności poprzez wymianę towaru, w terminie 14 dni od daty otrzymania tego pisma. Bezskuteczny upływ ww. terminu będzie równoznaczny z odstąpieniem przeze mnie od przedmiotowej umowy i żądaniem zwrotu równowartości uiszczonej ceny." Czy sklep może odmówić wymiany towaru na nowy i w jakich okolicznościach? bo rozumiem ja decyduje czy chce aby towar wymieniono czy naprawiono w ramach tej reklamacji.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Potrzebujesz porady prawnej?

PODOBNE TEMATY NA FORUM

ZOBACZ TAKŻE: