Forum prawne

Zapytanie

Do kilku lat jestem abonentem sieci PLAY, mam telefon komórkowy Samsung. W zeszłym roku w Listopadzie 2010 r. Dostałam informację z sieci o niby wysłaniu przeze mnie dwóch SMS'sów premium oczywiście wszystkie płatne. Koszt całkowity wynosił za nie ok. w granicach 230zł Dzwoniłam w tej sprawie do konsultanta tej sieci, odpowiedział mi ażebym napisała odwołanie z szczegółowym wyjaśnieniem sprawy i że zablokuje mi płatne SMS'y - czego niestety nie uczynił. Obecnie dostałam nowy rachunek na sumę 467zł za podobną usługę. Nadmieniam, że z obydwu przypadkach nie wysyłałam nic, nawet tego nie nam w zapisie w swoim telefonie. W tym drugim przypadku SMS'y szły co 14,20sek jeden.
Co ja w tym przypadku mogę zrobić, ażeby nie było takich anomalii.

2011.1.21 16:12:1

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Zapytanie

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika