Zmiana stanowiska a zakres obowiązków

Odpowiedzi w temacie (0)

araas

1.8.2020

Wróciłam do pracy po macierzyńskim z obniżonym wnioskiem w zamian za wychowawczy. na okres 6 miesięcy z 3/4 etatu do 1/2 etatu Początkowo pracodawca pomimo braku likwidacji mojego stanowiska nie chciał przywrócić mnie do pracy. Ostatecznie otrzymałam zakres obowiązków z 3 różnych stanowisk pracy z 2 działów. Zakres obowiązków w 1/3 odpowiadał mojemu stanowisku. Po 2 miesiącach zaproponowano mi przejście do innego działu na inne stanowisko z innym zakresem obowiązków. Zgodziłam się miałam przejąć cały etat po koledze i część obecnego zakresu pracy który odpowiadał mojemu nowemu stanowisku. Na umowie widnieje tylko nazwa stanowiska bez konkretnego zakresu pracy.Zgodziłam się na podniesienie etatu do 7/8 ale nie wycofałam jeszcze wniosku o obniżenie etatu. Osoba z którą omawiałam nowy zakres obowiązków i określająca jaką cześć starych mam zabrać napisała mi maila w którym określa że w jej dziale i na moim nowym stanowisku nie będę wykonywała całego starego zakresu pracy ponieważ nie leży on do zakresu pracy na nowym stanowisku. W momencie przejścia mój poprzedni przełożony powiedział że mam zabrać ze sobą cały proces z 3 stanowisk i tak zadecydował wice prezes.(czasowo 1,5 etatu) Mój obecny przełożony mówi że nie mam się zajmować rzeczami spoza działu. Czy mogę odmówić przyjęcia z powrotem starych obowiązków? Jakie niesie to ze sobą konsekwencje ? Czy mogą mnie zwolnić? Czy jestem nadal chroniona wnioskiem o zmniejszenie wymiaru czasu pracy? Jakie mam prawa w takiej sytuacji? Czy w momencie kiedy na umowie mam tylko nazwę stanowiska zakres moich obowiązków jest taki sam jak innych osób na takim samym stanowisku? Czy pracodawca może dołożyć mi innych obowiązków?

Nie znalazłeś odpowiedzi?

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Potrzebujesz porady prawnej?

PODOBNE TEMATY NA FORUM

NA SKÓTY