Forum prawne

jak napisać usprawiedliwienie nieobecności w urzędzie pracy? - forum prawne

jak napisać usprawiedliwienie nieobecności w urzędzie pracy?

2012.11.19 20:12:21

Odpowiedzi w temacie: jak napisać usprawiedliwienie nieobecności w urzędzie pracy? (3)

Wydaję mi się że nie koniecznie usprawidliwienie lekarskie , można wystosować oświadczenie i w nim podać przyczynę w tym i tym dniu podać date spotkania godzinę i wszystko w temacie , jest też możliwość usprawiedliwienia się przez telefon i umowienia nowego Terminu ja to zrobiłam na dwa sposoby Raz zadz. I babka bez problemu wpisała mnię na nowy termin i godzinę. a drógi raz wystosowałam oświadczenie do urzędu pracy i podałam przyczyne nie obecnośći w terminie i zostałam usprawiedliwiona bez problemu też . Także bez problemu można napisać oświadczenię odręcznie długopisem lub koputerowo na pisać i wydrógować jak kto woli i dostarczyć w jakiś sposób ,można też tak jak mówiłam załatwić sobię nowy Termin Wizyty w urzędzie pracy to bez problemu Wystarczy jeśli jedna i dróga strona są w porządku są na renke to już wgóle ja mam barcą fajną urzedniczke także super się dogadajemy i bez żadnych koplikacji idzię na renke i świetma babka takich urzędników powinło być wiecej niestety nie sztuka natrafić na sypatyczną I dogodną Urzedniczkę to by było na tyle pozdr. Wszystkich

2016.1.25 5:15:27

ha

2016.3.9 11:23:49

za pomniałem stawić na wyznaczony termin z powodu choroby

2016.4.26 11:36:8

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika