Biuro w domu - czy mogę zaliczyć koszty remontu, mebli i środków czystości? - forum prawne
Witam,
Czy wymienione w dalszej części wydatki związane z wyposażeniem biura mogę zaliczyć do kosztów działalności w sytuacji kiedy firmę mam w domu i nie mam wydzielonej części na biuro? Pomieszczenie pod względem formalnym jest zarówno mieszkalne jak i biurowe - nie chcę tego zmieniać ze względu na wyższy podatek od nieruchomości, ale też nie jestem w stanie tego rozdzielić i "zmierzyć". Wygląda to tak, że w salonie oprócz telewizora i części wypoczynkowej mam biurko, krzesło, laptopa, szafki na dokumenty itp. Kiedy przychodzi klient lub pracownik goszczę go w części wypoczynkowej salonu.
Czy wydatek na remont takiego pomieszczenia, np farby, drzwi, biurko, szafki, regał na dokumenty, czy np lampa, żarówki itp. mogę zaliczyć w koszty? Jak wygląda kwestia środków czystości takich jak płyn do szyb, do podłóg, środki czystości do WC?
Minimum raz w tygodniu jest potrzeba kontaktu w siedzibie firmy z pracownikiem / klientem oraz pracy przy komputerze, choć głównie jest to praca "w terenie". Będę wdzięczna za rozjaśnienie.
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Biuro w domu - czy mogę zaliczyć koszty remontu, mebli i środków czystości?
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?