Odmowa reklamacji przez sklep internetowy OleOle

Odpowiedzi w temacie (1)

Jolka_37

25.5.2016

Witam, chciałabym dowiedzieć się jakie mam prawa w związku z odmową przyjęcia mojej reklamacji przez sklep internetowy OleOle. Zakupiłam u nich lodówkę ze zmianą kierunku otwierania drzwi, przyjechali panowie, wnieśli lodówkę, rozpakowali i zmienili kierunek otwierania drzwi. Wszystko wyglądało dobrze więc podpisałam dokument odbioru. Jednak wieczorem w świetle okazało się, że na drzwiach chłodziarki są dość spore rysy (w świetle dziennym ich nie widać). Napisałam do sklepu o wymianę drzwi chłodziarki na bez rys. Dostałam odpowiedź: Szanowny Kliencie, wskazana przez Panią usterka ewidentnie wskazuje na uszkodzenie mechaniczne produktu. W takiej sytuacji odpowiedzialność sprzedawcy jest wyłączona. Zgodnie z informacją widniejącą na dokumencie odbioru produkt został przyjęty przez Panią bez widocznych uszkodzeń mechanicznych. W związku z powyższym stanowisko Sklepu Internetowego OleOle pozostaje bez zmian. Czy jeśli podpisałam dokument odbioru to już nie mam żadnych praw jeśli wada została zauważona po podpisaniu? Pozdrawiam

Nie znalazłeś odpowiedzi?

OchockiJulian

2016-05-27 18:10:56

Spróbuj skontaktować się z firmą kurierską która dostarczyła produkt. Nie napisałaś jaki kurier dowiózł lodówkę, ale np. k-ex umożliwia spisanie protokołu szkody który jest podstąwą reklamacji w okreslonym czasie od dostarczenia przesyłki (jeśli dobrze pamiętam jest to 7 lub 14 dni). Z resztą... sprawdź możliwości na http://prawnik-poradyonline.pl

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Potrzebujesz porady prawnej?

PODOBNE TEMATY NA FORUM

ZOBACZ TAKŻE:

  • 4.4.2018

    Pasażer łatwiej złoży reklamację

    Nowe rozporządzenie reguluje zasady wnoszenia i rozpatrywania reklamacji w transporcie kolejowo-drogowym. Przewiduje mniej formalności przy składaniu reklamacji i usprawnienie komunikacji z przedsiębiorcami (...)

  • 21.11.2018

    Wyprzedaże i prawa konsumenta

    Black Friday i Cyber Monday – to dni, w których możesz zrobić korzystnie zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych w kraju i zagranicą. Pamiętaj, produkt z wyprzedaży możesz reklamować. Niezależnie (...)

  • 18.12.2018

    Prezenty przez internet?

    Jeśli kupujemy prezenty przez internet, można je zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Odsyła na się je swój koszt. Ważne są terminy dostawy i realizacji zamówienia (...)

  • 27.11.2015

    Jak prawidłowo udostępnić regulamin sklepu internetowego?

    Jedną z podstawowych operacji jakie wykonujemy przy okazji dokonywania zakupów w sklepach jest kliknięcie checkbox’a „akceptuję regulamin”. Regulamin taki zwykle jest dostępny (...)

  • 21.10.2013

    Niedozwolone klauzule w regulaminie sklepu internetowego mogą kosztować nawet 10% przychodu

    Przy prowadzeniu działalności gospodarczej w postaci sklepu internetowego warto zadbać o poprawność sporządzenia regulaminu. Stwierdzenie przez SOKiK (Sąd Okręgowy w Warszawie - sąd ochrony konkurencji (...)