Odmowa reklamacji przez sklep internetowy OleOle - forum prawne
Witam, chciałabym dowiedzieć się jakie mam prawa w związku z odmową przyjęcia mojej reklamacji przez sklep internetowy OleOle. Zakupiłam u nich lodówkę ze zmianą kierunku otwierania drzwi, przyjechali panowie, wnieśli lodówkę, rozpakowali i zmienili kierunek otwierania drzwi. Wszystko wyglądało dobrze więc podpisałam dokument odbioru. Jednak wieczorem w świetle okazało się, że na drzwiach chłodziarki są dość spore rysy (w świetle dziennym ich nie widać). Napisałam do sklepu o wymianę drzwi chłodziarki na bez rys. Dostałam odpowiedź:
Szanowny Kliencie,
wskazana przez Panią usterka ewidentnie wskazuje na uszkodzenie mechaniczne produktu.
W takiej sytuacji odpowiedzialność sprzedawcy jest wyłączona.
Zgodnie z informacją widniejącą na dokumencie odbioru produkt został przyjęty przez Panią bez widocznych uszkodzeń mechanicznych.
W związku z powyższym stanowisko Sklepu Internetowego OleOle pozostaje bez zmian.
Czy jeśli podpisałam dokument odbioru to już nie mam żadnych praw jeśli wada została zauważona po podpisaniu?
Pozdrawiam
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Odmowa reklamacji przez sklep internetowy OleOle
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?