Forum prawne

Reklamacja TV Samsung

Witam.

Kupiłem ponad rok temu TV Samsung UE55KS7000. Od samego początku miałem z nim problem. Nie będę się rozpisywał na temat tego problemu bo większość osób to nie będzie interesować. Z grubsza tylko powiem że telewizor kosztował mnie z ratami licząc 5300zł. Kupiłem go bo ma matryce 100hz i powinien być na nim płynny obraz. Problem w tym że podczas oglądania filmów jest wszystko dobrze a podczas oglądania TV satelitarnej ciągle są widoczne szarpnięcia obrazu.

Po kilku tygodniach użytkowania zadzwoniłem do techników Samsunga a oni mi powiedzieli że nic na to nie poradzą i najlepiej wyłączyć tryb Auto Motion Plus (tryb upłynnienia obrazu). Po jego wyłączeniu szarpnięć niema ale obraz jest dla mnie zbyt wolny (można powiedzieć że widać czasem klatkowanie).

Czytałem wiele porad w internecie na temat tego problemu i mnóstwo osób ma ten problem co ja. Zgłaszałem problem telefonicznie i pisałem na oficjalnym forum Samsunga o tym problemie ale technicy przestali odpowiadać bo nie mają pomysłu co zrobić. Co więcej dużo osób zaczęło pisać w tym temacie o tym problemie.

Można powiedzieć że firma Samsung się na nas wypięła. Najbardziej nie rozumiem tylko stwierdzenia technika który mi powiedział przez telefon że najlepiej wyłączyć ten tryb. Skoro kupiłem telewizor z matrycą 100hz po to żeby móc z niej korzystać i dlatego dopłaciłem 2500zł więcej do telewizora a oni mówią żeby z tego nie korzystać?

Czy ja mogę w jakiś sposób wyegzekwować od nich naprawy tego problemu lub zwrotu pieniędzy?

2018.3.29 13:32:46

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Reklamacja TV Samsung

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika