Reklamacja TV Samsung - forum prawne
Witam.
Kupiłem ponad rok temu TV Samsung UE55KS7000. Od samego początku miałem z nim problem. Nie będę się rozpisywał na temat tego problemu bo większość osób to nie będzie interesować. Z grubsza tylko powiem że telewizor kosztował mnie z ratami licząc 5300zł. Kupiłem go bo ma matryce 100hz i powinien być na nim płynny obraz. Problem w tym że podczas oglądania filmów jest wszystko dobrze a podczas oglądania TV satelitarnej ciągle są widoczne szarpnięcia obrazu.
Po kilku tygodniach użytkowania zadzwoniłem do techników Samsunga a oni mi powiedzieli że nic na to nie poradzą i najlepiej wyłączyć tryb Auto Motion Plus (tryb upłynnienia obrazu). Po jego wyłączeniu szarpnięć niema ale obraz jest dla mnie zbyt wolny (można powiedzieć że widać czasem klatkowanie).
Czytałem wiele porad w internecie na temat tego problemu i mnóstwo osób ma ten problem co ja. Zgłaszałem problem telefonicznie i pisałem na oficjalnym forum Samsunga o tym problemie ale technicy przestali odpowiadać bo nie mają pomysłu co zrobić. Co więcej dużo osób zaczęło pisać w tym temacie o tym problemie.
Można powiedzieć że firma Samsung się na nas wypięła. Najbardziej nie rozumiem tylko stwierdzenia technika który mi powiedział przez telefon że najlepiej wyłączyć ten tryb. Skoro kupiłem telewizor z matrycą 100hz po to żeby móc z niej korzystać i dlatego dopłaciłem 2500zł więcej do telewizora a oni mówią żeby z tego nie korzystać?
Czy ja mogę w jakiś sposób wyegzekwować od nich naprawy tego problemu lub zwrotu pieniędzy?
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Reklamacja TV Samsung
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?