Reklamacja - używanie rzeczy po stwierdzeniu wady

Odpowiedzi w temacie (0)

apopo

14.6.2018

Czy klient ma parawo używać rzeczy po stwierdzeniu wady? Klient zakupił u nas bramkę piłkarską. Okazało sie, że w fabryce włożono do paczki siatkę od innego, niższego o 40 cm modelu bramki. Klient zgłosił reklamację, wysłaliśmy po towar swojego kuriera (taką politykę stosujemy), paczka przyjechała do nas wczoraj. Po otwarciu paczki, ku naszemu zdziwieniu okazało się, że siatka jest mokra i brudna, ewidentnie była intensywnie użytkowana przez cały ten okres. Od samego początku było oczywiste, że element jest wadliwy i będzie musiał być wymieniony. Co możemy z tym fantem zrobić? Czy musimy uwzględnić taką reklamację? Jeżeli możemy się odwołać, to które paragrafy taką sytuację regulują. Proszę o pomoc.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Potrzebujesz porady prawnej?

PODOBNE TEMATY NA FORUM

ZOBACZ TAKŻE:

  • 20.3.2014

    Dzierżawa - Najważniejsze informacje na temat umowy dzierżawy.

    Przez umowę dzierżawy wydzierżawiający zobowiązuje się oddać rzecz do używania i pobierania pożytków (np. zboża, owoców) przez czas oznaczony lub nie oznaczony, a dzierżawca zobowiązuje (...)

  • 20.5.2015

    Reklamacja obuwia - nowe zasady od 2015 roku

    REKLAMACJA BUTÓW NA NOWYCH ZASADACH - zmiana przepisów od początku 2015 roku. Nowe przepisy korzystniejsze dla konsumentów.  Na jakiej podstawie reklamować buty? Jak skorzystać (...)

  • 23.3.2012

    Rękojmia za wady towaru poza sprzedażą konsumencką

    Zasady odpowiedzialności z tytułu rękojmi kształtują się inaczej w przypadku działalności przedsiębiorstwa dokonującego sprzedaży rzeczy osobie fizycznej, gdy jest ona konsumentem i inaczej (...)

  • 4.2.2015

    Nowe przepisy konsumenckie - co się zmieniło

    Nowe przepisy konsumenckie nakładają kolejne obowiązki na sprzedawców handlujących online. Sprawdź, jakie udogodnienia czekają na konsumentów.

  • 3.6.2014

    Wadliwą pralkę czy lodówkę wymienimy na nową

    Kupiłeś wadliwą pralkę, lodówkę czy też inny sprzęt AGD? Oddajesz go kilkakrotnie do naprawy, ale ciągle się psuje? Wkrótce wystarczy, że sprzęt ulegnie usterce drugi raz, a sprzedawca będzie (...)