Forum prawne

Wada produktu nie z winy sprzedającego

Sprzedający sprzedawał telefon na internetowej aukcji o wartości 1500zł. Produkt dokładnie przetestował, a co za tym idzie zaznaczył w opisie aukcji wszystko co zauważył, że jest nie tak, krótko mówiąc, te wady które zauważył to je opisał. Telefon został zakupiony przez kupującego. Kupujący dopatrzył się wady produktu.
Za wadę produktu jest odpowiedzialny producent oprogramowania telefonu.
Sprzedający obiektywnie nie był w stanie wykryć wady produktu podczas codziennego używania telefonu. Kupujący chce odstąpić od umowy kupna powołując się na przepisy dot. rękojmi o towarze niezgodnym z opisem.
Kto ma rację w tym sporze?
Jakie byłyby koszty postępowania sądowego, gdyby kupujący wystosował w tej sprawie pozew, a sprzedający by go przegrał?

2020.6.10 20:52:20

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Wada produktu nie z winy sprzedającego

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika