Forum prawne

Wysłanie towaru - brak zapłaty (pomyłka pracownika)

Jeden z moich pracowników wysyłając odbiorcy przesyłkę zamiast nadać za pobraniem nadał ją tak jakby za przesyłkę zostało już zapłacone (przedpłata). Transakcja nie była zarejestrowana na stronie firmy ani żadnym portalu aukcyjnym. Klient napisał zapytanie mailem, czy mamy dany towar, bo byłby zainteresowany kupnem. Pracownik odpisał, że tak, podał cenę i poprosił o dane do wysyłki, i zamiast wysłać za pobraniem wysłał po przedpłacie, ale w mailach nie ma o tym żadnego zdania. Odbiorca odebrał przesyłkę, jednak po mimo prośby mailowej nie wpłacił pieniędzy, a telefonu nie odbierał. Teraz klient twierdzi, że wpłacił pieniądze, ale zgubił dowód wpłaty i nie ma zamiaru wpłacić. Czy jest jakaś możliwość odzyskania tych pieniędzy od klienta, czy zostaje mi odebranie ich jedynie od pracownika (poprzez ukaranie), który dopuścił się pomyłki ?
Wartość przedmiotu z przesyłką to 150zł, a odbiorca mieszka w drugim końcu Polski.
Czy policja coś tu pomoże, czy zostaniemy wyśmiani ?

2013.8.9 20:14:41

Odpowiedzi w temacie: Wysłanie towaru - brak zapłaty (pomyłka pracownika) (4)

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika