Zakupiony towar - błąd w cenie, sklep nie chce go sprzedać - forum prawne
Witam w dniu wczorajszym złożyłem zamówienie na 7 koszulek "sadzić, palić" w kolorze niebieskim w sklepie www.urbancity.pl. Koszt wynosił 6 zł za sztukę, był to błąd cenowy popełniony przez pracownika sklepu - zazwyczaj ceny kształtują się na poziomie 90-100 zł. Był to nowy wprowadzony model, więc można go było zamówić. Sklep tłumaczy się iż "towaru nie było" więc zamówienie wg. nich zostaje anulowane. Proszę Państwa o pomoc w tej sprawie.
złożone zamówienie
Cytat:
"
Witaj Pawle!
Twoje zamówienie o nr 11053379 zostało pomyślnie złożone.
W momencie kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane otrzymasz kolejną wiadomość potwierdzającą
ten fakt.
Zamówione produkty:
Kategoria Nazwa Rozmiar Cena Ilość
Koszulki, T-Shirt Sadzić Palić Blue L 42.00 zł 7
Łączna wartość produktów : 42.00 zł
Sposób dostawy : UPS za pobraniem 16.00 zł
Sposób płatności : Za pobraniem
Suma : 58.00 zł
"
I odpowiedź sklepu:
"
Witam!
Uprzejmie Państwa informujemy, że w wyniku nieprawidłowego działania
pracownika został wystawiony produkt, którego nie posiadamy.
Dodatkowo został on wystawiony w absurdalnej cenie, która była
następstwem wcześniejszych błędów.
Wszystkie zamówienia dotyczące koszulek El Polako w cenie 6 złotych
zostały anulowane. Tym samym nie zostaną zrealizowane i wysłane.
Za zaistaniałe okoliczności i niedogodności bardzo przepraszamy.
Sytuacja jest wyjątkowo niezręczna. Stąd dołożymy wszelkich starań,
aby jej konsekwencje były możliwie najmniejsze.
W ramach zadośćuczynienia przydzielamy Państwu KOD RABATOWY w wysokości 15% - na cały asortyment.
JAK KORZYSTAĆ:
Przy finalizacji zamowienia* na www.UrbanCity.pl prosimy wpisac: bladUCity
* - kod rabatowy nalezy wpisac podczas skladania zamowienia. Po przejsciu do "koszyka".
Stosowne ku temu miejsce "KUPON RABATOWY" znajduje sie pod zdjeciem (-ami) z lewej strony.
Rabat ograniczony jest czasowo (ok. 4 tyg).
Kody rabatowe nie lacza sie z promocja dot. przesylki gratis.
Nie dotycza produktow wylaczonych z dodatkowych promocji.
W imieniu całego zespołu UrbanCity.pl przepraszamy Państwa.
"
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Zakupiony towar - błąd w cenie, sklep nie chce go sprzedać
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?