Forum prawne

Zwrot i reklamacja FV a brak odebrania towaru

Dzień dobry,

Mam taki problem wystawiliśmy fakturę 29 września 2014 i klient zapłacił fakturę za całość 100%. Kupujący odebrał 10% materiału, do dnia dzisiejszego reszty materiału nie odebrał. Twierdzi że materiał jest nie właściwy i nie umie nic z niego zrobić. Ten sam materiał pojechał do innych firm i okazał się dobry.
Więc żeby zakończyć sprawę powiedzieliśmy że zrobimy korektę i zwrot. On się zgodził na zwrot ale ma dostać więcej pieniędzy niż nam przesłał. (jeden kilogram materiału kosztuje 2.8zł a mamy oddać po 2,95zł za kilogram). Twierdzi że nie "pożycza" tak pieniędzy.
Do dziś nie dostaliśmy od niego żadnego listu że towar wadliwy i itp. Wszystko było załatwiane ustnie i telefonie.
Jaki ma on czas na zwrot lub reklamacje materiału?
Chcemy załatwić sprawę szybko ale kupujący żąda więcej niż zapłacił i twierdzi że jak nie zrobimy tego jak on chce będą nie przyjemności.

2014.12.2 5:57:46

Odpowiedzi w temacie: Zwrot i reklamacja FV a brak odebrania towaru (1)

Witam, reprezentuję Kancelarię Winnicki. Zespół tworzą dynamiczni i doświadczeni prawnicy, radcy prawni wywodzący się ze środowiska Uniwersytetu Warszawskiego.
Działamy na terenie całego kraju. Jeśli potrzebna jest ci pomoc prawna, zapraszam do kontaktu: +48 607087078 .

2014.12.5 12:48:0

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika