Forum prawne

Zwrot pieniędzy za potrójny przelew

Witam.
Dwa miesiące temu wykupiliśmy z partnerem wycieczkę za pośrednictwem pewnej znanej strony internetowej. Za wakacje postanowiliśmy zapłacić kartą kredytową partnera którą odebrał tego samego dnia. Postępowaliśmy zgodnie z instrukcjami podanymi na stronie płatności za nasz zakup jednak po wpisaniu kodu sms-owego okazało się, że wystąpił błąd. Uznaliśmy, że może kartą jeszcze jest nie aktywna, więc kolejnego dnia spróbowaliśmy ponownie z mojej karty, po czym okazało się, że znowu jest jakiś błąd i transakcja nie została wykonana. Powtórzyłam procedurę po raz trzeci i tym razem się udało.
Kilka dni póżniej okazało się, że z naszych kart pobrano pieniądze za wszystkie trzy transakcje. Po napisaniu maila do tej firmy zwrócono nam pieniądze za jeden dodatkowy przelew. Od tamtej pory próbujemy odzyskać pozostałe pieniądze jednak bez skutku. Firma uważa, że tych pieniędzy nie zaksięgowano na ich koncie. Oczekują od nas szczegółowych rachunków za dany przelew wygenerowanych w pdf... co jest dla nas nie realne ponieważ to było płacone kartą kredytową. Nie mamy dostępu do kont, a tylko do rachunków za nasze karty, które dla nich nie były wystarczalne.
Nie mamy pojęcia co z tą sprawą zrobić. Pieniędzy na koncie nie ma, firma twierdzi, że do nich nie dotarła owa płatność. Na ostatniego maila postanowiliśmy nie odpisać, bo to nic nie daje, nie da się niczego z nimi załatwić.

2019.8.30 18:37:42

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Zwrot pieniędzy za potrójny przelew

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika