Forum prawne (strona 182)
Przedawnienie roszczenia - wytoczenie powództwa spadkobiercom po roku
Dzień dobry Państwu.Chciałbym uzyskać informację na następujący temat.
Dokładnie 2 miesiące przed przedawnieniem się roszczenia (3-letniego) Fundusz wytoczył powództwo przeciwko mojemu ... Zobacz wątek
2015.11.8 13:39:50
Reklamacja mebli odrzucona - czy można dochodzić praw w sądzie
Sz.P.Mam ten sam narożnik-niestety. Tylko kupiłem go bezpośrednio od producenta za cenę dużo niższą. Mam ten sam problem. Czy może mi Pan/Pani napisać jak zakończyła się reklamacja składana ... Zobacz wątek
2015.11.7 21:53:55
Dochód z umowy o świadczenie usług a stypendium socjalne
Witam. Od października studiuję i w związku z moją trudną sytuacją materialną staram się o stypendium socjalne. Jak się dowiedziałam, będzie ono niskie ze względu na to, że w tamte wakacje ... Zobacz wątek2015.11.7 18:46:52
Odrzucona reklamacja butów Nike - kolejne uszkodzenie po odebraniu
Witam. Oddałam buty Nike do reklamacji (dziura w siatce, pękanie podeszew przy poduszce Air oraz wytarcie ściółki wewnątrz buta). Reklamacja została odrzucona. Zdenerwowałam się bo buty zawsze ... Zobacz wątek2015.11.7 12:8:17
Prawa dłużników alimentacyjnych - protest i postulaty
Jadu?? Chłopie co ty pierdolisz całe życie zarabiał na papierze najniższą krajową okradał własne dziecko chociaż w rzeczywistości zarabiał cztery razy tyle. Wszawe grosze płacił A do dziecka ... Zobacz wątek2015.11.7 8:42:33
Ochrona przed ubezwłasnowolnieniem przez rodziców dla oszczędności
Witam mam taki problem z matka i ojcem , mianowicie chcą mnie ubezwlasnowolnic, po to zeby dobrac sie do moich oszczednosci w banku. Od jakiegos czasu kaze sobie mowic ile mam pieniedzy na koncie, a wczoraj ... Zobacz wątek2015.11.7 5:18:38
Wirus zablokowł pliki z dowodem osobistym - czy grożą mi kłopoty?