Forum prawne (strona 872)

kupno auta z przebitymi numerami

trzy miesiące temu kupiłam garbusa z 1959 roku. przy rejestracji okazało się że to składak i taką adnotację umieszczono w dowodzie. teraz pojechałam na przegląd techniczny i okazało się że ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2006.10.9 16:44:57

Raklamacja w biurze podróży

Jubiler, powinienes wiedziec ze nie wszystko złoto co sie świeci. Moze w umowie byla mowa o zakwaterowaniu na terenie kompleksu a nie w samym hotelu. W katalogach nawet same hotele pokazuja najlepsze ... Zobacz wątek

2 odpowiedzi

2006.10.9 15:2:6

Jazda samochodem szybciej niż pozostali

Nie mogą nic, jak udowodnią ile Pan jechał?? Do tego trzeba mieć wideo rejestrator z pomiarem prędkości, a to mogą tylko specjalne jednostki Policji! ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2006.10.9 14:14:4

Jestem studentka.....

czesc Aniu dziekuje za te publikacje ,wlasnie jestem w trakcie podwyzszenia alimentów; ta wypowiedzł wiele mi pomogła jak juz bedzie po ''sprawie'' napisze czy sprawiedliwość istnieje dzieki wielkie ... Zobacz wątek

3 odpowiedzi

2006.10.8 22:53:21

NIE CHCĘ ROZWODU......

zadzadalam rozwodu,lecz moj maz nie wyraza zgody,on jest obywatelem nigerii,raz juz rozwiedlismy sie i ponownie zawarlismy zwiazek,ale stwierdzilam ze tylko dlatego ze on potrzebowal papiery aby mogl otrzymac ... Zobacz wątek

27 odpowiedzi

2006.10.8 13:45:11

Mieszkanie policyjne - i co dalej..?

czy to jest mieszkanie komunalne będące w dyspozycji policji czy w budynku policyjnym gdzie są same policyjne mieszkania ? jeśli komunalne - musisz zacząć od gminy czy mieszkanie jest preznaczone ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2006.10.8 10:57:2

Karta kredytowa bez umowy

Witam. Mam taki dziwny przypadek. Chodzi o użytkownika karty kredytowej. Klient od czerwca posiada kartę, korzystał z niej, ale........ nie ma z nim podpisanej umowy o użytkowanie karty!! Teraz klient ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2006.10.8 9:37:43

Poręczenie parentowskie