Forum prawne

Anulowanie zamówienia

Witam. Dziś o 7 rano wszedłem na stronę www.prosto.pl i znalazłem koszulkę która kosztowała 2 zł . Postanowiłem kupić ich 13 i sfinalizowałem zamówienie dokonując płatności. Przed chwilą dostałem informację ,że zamówienie zostało anulowane i koszulka zmieniła cenę na 150 zł. Wiem, że nastąpiła pomyłka ale mam pytanie czy mogę się ubiegać o sprzedaż choćby jednej koszulki w cenie 2zł jeżeli to oni zawinili i omyłkowo dali taką cenę ?

2016.6.22 10:17:4

Odpowiedzi w temacie: Anulowanie zamówienia (3)

Dzień dobry,
zgodnie z regulaminem, zamieszczonym na wskazanej stronie:
1. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
i 2. Za chwilę zawarcia umowy uznaje się potwierdzenie przez sklep internetowy mailowo złożonego zamówienia.
Jeśli więc sklep nie potwierdził mailowo zamówienia, do zawarcia umowy nie doszło.
Pozdrawiam,
adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
ulewicz.kancelaria@onet.eu

2016.6.22 14:58:38

TAKĄ INFORMACJĘ OTRZYMAŁEM NA MEILA PO ZAKUPIE KOSZULEK

Witamy,

właśnie w naszym sklepie złożyłeś zamówienie, które otrzymało numer 2016/06/1844.
Oto szczegóły zamówienia:

MADAGASCAR BLACK / M 2 PLN szt.: 13 16 PLN


Prześlij 25,99 PLN na konto:
62 1160 2202 0000 0000 9850 4740 Prosto Sp. z o.o.
Dla przelewów z zagranicznych banków:
PL 62 1160 2202 0000 0000 9850 4740
Kod SWIFT: BIGBPLPW.
W tytule przelewu podaj numer zamówienia! Przesyłka zostanie zrealizowana po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

--
Ekipa prosto.pl
Prosto Sp. z o.o.
ul. Hauke Bosaka 16a
01-540 Warszawa

tel: 668-838-900
sklep@prosto.pl

2016.6.22 17:20:52

Następnie dostałem meila po zapytaniu dlaczego móje zamówienie zostało anulowane..

Witamy,

Przepraszamy za zaistniałą sytuacje, natomiast w wyniku błędu systemu, została naliczona błędna cena. W tej sytuacji musimy anulować zamówienie. Zapraszamy do złożenia nowego zamówienia.

Pozdrawiamy,
Ekipa PROSTO

i kolejny meil:
Witamy,

Jesteśmy ludźmi i tak jak każdemu człowiekowi czasem się zdarzy, nie jesteśmy idealni i nie udało nam się szybko rozpoznać błędu. Wszystko jest tak jak Pan mówi, natomiast jak się Pan na pewno domyślił, to nie była prawidłowa cena i jestem pewien, że był Pan tego świadom. Z powodu błędu, zmuszeni byliśmy anulować zamówienie, gdyż cena nie była poprawna - spowodowana błędem systemu.

Proszę nam wierzyć, że zdecydowanie nie celowo chcieliśmy wprowadzić naszych klientów w błąd lub w jakikolwiek sposób ich pokrzywdzić. Natomiast nie możemy sprzedawać naszych produktów po cenie niższej od kosztów produkcji.

Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Pozdrawiamy,
Ekipa PROSTO

2016.6.22 17:23:2

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika