Anulowanie zamówienia - forum prawne
Witam. Dziś o 7 rano wszedłem na stronę www.prosto.pl i znalazłem koszulkę która kosztowała 2 zł . Postanowiłem kupić ich 13 i sfinalizowałem zamówienie dokonując płatności. Przed chwilą dostałem informację ,że zamówienie zostało anulowane i koszulka zmieniła cenę na 150 zł. Wiem, że nastąpiła pomyłka ale mam pytanie czy mogę się ubiegać o sprzedaż choćby jednej koszulki w cenie 2zł jeżeli to oni zawinili i omyłkowo dali taką cenę ?
Odpowiedzi w temacie: Anulowanie zamówienia (3)
Dzień dobry,
zgodnie z regulaminem, zamieszczonym na wskazanej stronie:
1. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
i 2. Za chwilę zawarcia umowy uznaje się potwierdzenie przez sklep internetowy mailowo złożonego zamówienia.
Jeśli więc sklep nie potwierdził mailowo zamówienia, do zawarcia umowy nie doszło.
Pozdrawiam,
adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
ulewicz.kancelaria@onet.eu
2016.6.22 14:58:38
TAKĄ INFORMACJĘ OTRZYMAŁEM NA MEILA PO ZAKUPIE KOSZULEK
Witamy,
właśnie w naszym sklepie złożyłeś zamówienie, które otrzymało numer 2016/06/1844.
Oto szczegóły zamówienia:
MADAGASCAR BLACK / M 2 PLN szt.: 13 16 PLN
Prześlij 25,99 PLN na konto:
62 1160 2202 0000 0000 9850 4740 Prosto Sp. z o.o.
Dla przelewów z zagranicznych banków:
PL 62 1160 2202 0000 0000 9850 4740
Kod SWIFT: BIGBPLPW.
W tytule przelewu podaj numer zamówienia! Przesyłka zostanie zrealizowana po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
--
Ekipa prosto.pl
Prosto Sp. z o.o.
ul. Hauke Bosaka 16a
01-540 Warszawa
tel: 668-838-900
sklep@prosto.pl
2016.6.22 17:20:52
Następnie dostałem meila po zapytaniu dlaczego móje zamówienie zostało anulowane..
Witamy,
Przepraszamy za zaistniałą sytuacje, natomiast w wyniku błędu systemu, została naliczona błędna cena. W tej sytuacji musimy anulować zamówienie. Zapraszamy do złożenia nowego zamówienia.
Pozdrawiamy,
Ekipa PROSTO
i kolejny meil:
Witamy,
Jesteśmy ludźmi i tak jak każdemu człowiekowi czasem się zdarzy, nie jesteśmy idealni i nie udało nam się szybko rozpoznać błędu. Wszystko jest tak jak Pan mówi, natomiast jak się Pan na pewno domyślił, to nie była prawidłowa cena i jestem pewien, że był Pan tego świadom. Z powodu błędu, zmuszeni byliśmy anulować zamówienie, gdyż cena nie była poprawna - spowodowana błędem systemu.
Proszę nam wierzyć, że zdecydowanie nie celowo chcieliśmy wprowadzić naszych klientów w błąd lub w jakikolwiek sposób ich pokrzywdzić. Natomiast nie możemy sprzedawać naszych produktów po cenie niższej od kosztów produkcji.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Pozdrawiamy,
Ekipa PROSTO
2016.6.22 17:23:2
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?