pomieszczenie dodatkwe i brak regulaminu - forum prawne
Witam! Proszę o pomoc w sprawie dodatkowego pomieszczenia w bloku na pół piętrze. Kupiłem mieszkanie w połowie lutego. Poprzedni właściciel powiedział że użytkuje pomieszczenie na pół pietrze. W marcu dostałem informacje o wysokości czynszu. W tej informacji była pozycja o pomieszczeniu dodatkowym. W kwietniu zapłaciłem czynsz zgodnie z informacja. Nie miałem przy sobie książeczki i nie wiedziałem ile mam dokładnie zapłacić pani w systemie sprawdziła i zapłaciłem za kwiecień. Później sprawdzałem i kwota o którą prosiła mnie pani w kasie jest zgodna z informacja która dostałem od spółdzielni. W połowie kwietnia dostałem kolejną informacje ale juz bez pozycji dodatkowego pomieszczenia. Kilka dni później dzwonila pani ze śpoldzielni i powiedział żebym oddział klucze. Postanowiłem wybrać się do siedziby administracji żeby wyjaśnić sprawę. Dotarłem aż do kierownika który poinformował mnie ze mam oddać klucz do tego pomieszczenia. Powiedział że ktoś złożył pismo w sprawie pomieszczenia i ze ten ktoś dostanie do niego klucze. Zapytałem wtedy czy jest jakiś regulamin który by okreslal zasady przydzielania tych pomieszczeń. Odpowiedział że nie ma czegoś takiego i ze to jest taka nie pisemna zasada. Powiedziałem też ze ja dostałem informacje ze mam to pomieszczenie w informacji o wysokości czynszu oraz ze juz zapłaciłem za jeden miesiąc. Kierownik powiedział że to pomyłka i ze ta kwota będzie traktowana jako nadpłata.Proszę użytkowników tego forum o pomoc wv tej sprawie. Czy rację ma kierownik? Czy jednak mogę zatrzymać to pomieszczenie? Co zrobić w tej sytuacji gdy nie ma regulaminu mam wierzyc że to jest jednak zasada a nie kolega pana kierownika który potrzebuje tego pomieszczenia?
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: pomieszczenie dodatkwe i brak regulaminu
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?