praca na dwa stanowiska - forum prawne
Witam,
Moja współpracowniczka z działu idzie na miesięczne L4. Okazało się, że w czasie jej nieobecności ja mam pełnić jej obowiązki. Jest to odmienne stanowisko od mojego a więc dojdą mi dodatkowe obowiązki, którymi do tej pory sie nie zajmowałam. Jest to dla mnie duże obciążenie psychiczne i fizyczne. Pracodawca nie zapytał czy wyrazam zgodę na przejęcie dodatkowych obowiazków, jedynie mnie o tym poinformował na kilka dni przed odejściem koleżanki na L4.
Proszę o pomoc. Czy pracodawca może zmusic mnie do pracy na dwóch stanowiskach ? Czy mogę bez żadnych konsekwencji odmówić pracy na zastepstwo? Czy nalezy mi się jakies wynagrodzenie za dodatkową pracę i czy muszę otrzymać umowę o zastepstwo?
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: praca na dwa stanowiska
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?