Reklmacja sprzetu komputerowego - forum prawne
Witam. Mam problem z płytą główną Epox 8RDA3+ Chodzi oto, że reklamowałem ją raz i robili coś z napięciami - dokładnie nie wiadomo co, ale na 1 rzut oka widac, że wymieniali kondensatory i inne elementy - wszystkie nożki krzywe. Od tego czasu zaczęły się problemy. Podzespół całkiem przestał działać :( Wyniosłem 2 raz do serwisu, jako "martwą". 24 grudnia 2003 odebrałem ją z serwisu - dalej martwą. Tego samego dnia wyniosłem ją do serwisu. Została na miejscu sprawdzona i nie działa. Czekałem 18 dni i nic - usterka nie zostałą usunięta. O co chodzi? Dałem za ten podzespół 624zł i chcę, by był sprawny. Dziś chcę wymiany na nową lub zwrotu pieniędzy. TPC złamał 3 punkty umowy serwisowej, które mówią o naprawie podzespołu. Mam przyjść w poniedziałem (zaraz po świętach), bo serwisant chce ją wysłać do Pronoxu (znowu) i dowiedzieć się co dokładnie jej było - narazie wiadomo, że prawdopodobnie coś z BIOSem. Jak uzyskać zwrot pieniędzy lub wymianę na nową, bo nie mam zamiaru czekać kolejnych 14 dni roboczych. Proszę o pomoc i szybką odpowiedź, za którą bardzo serdecznie dziękuję! P.S. Mobo kupiona w maju 2003r i mam ja juz pona pol roku!
(mily)
Odpowiedzi w temacie: Reklmacja sprzetu komputerowego (1)
Nie rozumiem. Skoro kupiłes płytę w maju to powinna miec min 2 lata gwarancji, jesli była kupowana w Pronoxie to powinna byc wymieniona, chyba że pronox nie ma umowy gwarancyjnej z ich dostawcą, ale co kogo to obchodzi, przecież nie będziesz szukał producenta w korei hihihihi. Skoro chłopcy z TPC przy niej grzebali to Pronox nie uzna gwarancji, wiem bo z nimi handluję. Dziwię że się też że to tak długo trwa. W sumie nie mam najlepszych opini o Pronoxie ( sa rewelacyjni jedtynie w niskich kredytach handlowych i wydzwanianiau czy już poszły pieniądze - oczywiście w dniu w którym upływa termin). Przykro mi że cię to spotkało.
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?