Forum prawne

router blueconnect

Witam!



Kupiłem 9 miesięcy temu router w blueconnect. Podpisałem z nimi umowę. Jendka trzy miesiące temu ruter się zepsuł. Skorzystałem z gwarancji i zaniosłem do punktu obsługi klienta. Teoretycznie go naprawili, ale po 2 miesiącach się zepsuł. Ponownie go zaniosłem do naprawy i od miesiąca na niego czekam! Kiedy tam byłem poinformowali mnie, że tej usterki nie da sie naprawić i że jedynym rozwiązaniem w mojej sytuacji jest kupno nowego routera!

Czy nie mają oni obowiązku dać mi nowy router?

Czy mogę w takiej sytuacji rozwiązać umowę?



Proszę o radę!



2011.5.5 23:39:6

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: router blueconnect

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika