Forum prawne
router blueconnect - forum prawne
Witam!
Kupiłem 9 miesięcy temu router w blueconnect. Podpisałem z nimi umowę. Jendka trzy miesiące temu ruter się zepsuł. Skorzystałem z gwarancji i zaniosłem do punktu obsługi klienta. Teoretycznie go naprawili, ale po 2 miesiącach się zepsuł. Ponownie go zaniosłem do naprawy i od miesiąca na niego czekam! Kiedy tam byłem poinformowali mnie, że tej usterki nie da sie naprawić i że jedynym rozwiązaniem w mojej sytuacji jest kupno nowego routera!
Czy nie mają oni obowiązku dać mi nowy router?
Czy mogę w takiej sytuacji rozwiązać umowę?
Proszę o radę!
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: router blueconnect
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?