Zakup towaru w sklepie internetowym Marketmedia - forum prawne
Witam
Dwa tygodnie temu zakupiłam telefon komórkowy w sklepie internetowym marketmedia.pl rejestrując się wcześniej na ich stronie i wypełniłam formularz zamówienia, po czy otrzymałam maila potwierdzającego zamówienie "Zamówienie w marketmedia.pl
Dziękujemy za złożenie zamówienia. O postępach w jego realizacji będziemy informować w osobnych e-mailach.
Prosimy o potwierdzenie wybranej formy płatności: link
Numer Twojego zamówienia: 13559
Kolejnego dnia otrzymałam maila z informacją: "Zamowienie nr 13559
Witam serdecznie,
Przykro nam bardzo, ale nie możemy zrealizować zamówienia z powodu pomyłki jaka nastąpiła na naszej stronie internetowej (ludzka pomyłka). Serdecznie i gorąco chcemy Panią przeprosić za zaistniałą sytuację i prosić o wyrozumiałość."
Proszę o wyjaśnienie sprawy, czy zgodnie z prawem sklep miał prawo odmówić mi sprzedaży tego produktu po cenie jaki był w sklepie podczas zakupu przeze mnie. Towar miał wartość przy zamówieniu 199zł. Natomiast następnego dnia na stronie widniała już cena 1099zł.
Bardzo proszę o odpowiedź pozdrawiam Dorota
Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: Zakup towaru w sklepie internetowym Marketmedia
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?