Zwrot nowego wózka - forum prawne
Witam, do osób zorientowanych w temacie praw konsumenta mam pytanie....
Otóż dziewczyna zakupiła wózek dziecięcy w sklepie z artykułami dla maluchów, jednak jak to czasem bywa znalazła się lepsza opcja w między czasie. Różnicy w cenie nie było żadnej, cena dokładnie taka sama, model ten sam tyle ze zakup przez internet. Ale w wyposażeniu już spora.. Wózek ze sklepu był tylko wózkiem, bez dodatków. A opcja internetowa zawiera akcesoria typu folia przeciwdeszczowa, moskitiera, torba..
W tej sytuacji pierwsza myśl zwracam wózek i biore ten przez internet.. Pojechałem wiec do sklepu w tej sprawie.. Uprzejma pani poinformowała mnie, ze o tym czy jest mozliwosc zwrotu zadecyduje szefowa.. Wzieła nr telefonu i nazajutrz miała oddzwonic z informacją.. Nie zadzwoniła, wiec zrobiłem to ja.. Akurat trafiłem własnie na kierowniczkę, która mi powiedziała, ze NIE MA TAKIEJ OPCJI, zebym mógł oddac ten towar.. Zbyt duza cena, zeby oddac... Wózek kosztował 539 PLN... Ona moze mi wymienic jedynie na cos innego.. Wózek nie jest uzywany, spakowany w folię..
Czy naprawdę nie moge oddac towaru, jesli nie był uzywany, bez podawania przyczyny w przeciagu kilku dni od zakupu?
Odpowiedzi w temacie: Zwrot nowego wózka (1)
[cytat]
Witam, do osób zorientowanych w temacie praw konsumenta mam pytanie....
Otóż dziewczyna zakupiła wózek dziecięcy w sklepie z artykułami dla maluchów, jednak jak to czasem bywa znalazła się lepsza opcja w między czasie. Różnicy w cenie nie było żadnej, cena dokładnie taka sama, model ten sam tyle ze zakup przez internet. Ale w wyposażeniu już spora.. Wózek ze sklepu był tylko wózkiem, bez dodatków. A opcja internetowa zawiera akcesoria typu folia przeciwdeszczowa, moskitiera, torba..
W tej sytuacji pierwsza myśl zwracam wózek i biore ten przez internet.. Pojechałem wiec do sklepu w tej sprawie.. Uprzejma pani poinformowała mnie, ze o tym czy jest mozliwosc zwrotu zadecyduje szefowa.. Wzieła nr telefonu i nazajutrz miała oddzwonic z informacją.. Nie zadzwoniła, wiec zrobiłem to ja.. Akurat trafiłem własnie na kierowniczkę, która mi powiedziała, ze NIE MA TAKIEJ OPCJI, zebym mógł oddac ten towar.. Zbyt duza cena, zeby oddac... Wózek kosztował 539 PLN... Ona moze mi wymienic jedynie na cos innego.. Wózek nie jest uzywany, spakowany w folię..
Czy naprawdę nie moge oddac towaru, jesli nie był uzywany, bez podawania przyczyny w przeciagu kilku dni od zakupu?
[/cytat]
Dzień dobry,
w przypadku zakupów "stacjonarnych" możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny zależy od dobrej woli sprzedawcy, a więc w tej sytuacji nie ma takiej możliwości.
Pozdrawiam
adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
ulewicz.kancelaria@onet.eu
DODAJ POST W TEMACIE
Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!
Masz inne pytanie do prawnika?