Forum prawne

zwrot pieniędzy a gwarancja

Kupiłem dysk HDD, który zepsuł się w czasie trwania gwarancji. Skontaktowałem się mailowo ze sprzedającym (sklepem) jakie jest postępowanie w takiej sytuacji i otrzymałem odpowiedź iż warunkiem zwrotu pieniędzy jest odesłanie tego przedmiotu do siedziby ich firmy wraz z oryginałem karty gwarancyjnej i oryginałem dowodu zakupu (paragonu) - toteż robiłem.
Po kilku dniach dostałem wiadomość od sprzedawcy że przesyłka dotarła.
Po miesiącu dostałem odpowiedź w której oświadczono mi że dostanę zwrot gotówki jeśli przyślę oryginał paragonu, na co odpisałem że z karta gwarancyjna był spięty paragon! Sprzedawca upierał się, że paragon który przysłałem jest tylko kopią i nie wypłaci mi pieniędzy za zwrócony dysk a dodatkowo zaproponował mi zakup nowego dysku za dopłatą.

Co mogę zrobić w tej sytuacji, mam do czynienia z nieuczciwością sprzedającego, nie mam oryginału paragonu bo przesłałem go w paczce razem z dyskiem i gwarancją, a nie zrobiłem żadnej kopii.

Czy oryginał paragonu jest koniecznie potrzebny do zwrotu pieniędzy za towar?

pozdrawiam
proszę o odpowiedź

2010.8.12 14:11:58

Nie ma jeszcze odpowiedzi w temacie: zwrot pieniędzy a gwarancja

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Masz inne pytanie do prawnika?

Potrzebujesz pomocy prawnej?

Zapytaj prawnika