Forum prawne (strona 218)

Komornik mimo, że wycofany dalej chce pieniędzy.

Spokojnie będzie dobrze, ale musisz zacząć negocjacje z komornikiem ewentualnie z kredytodawcą o wydłużenie czasu kredytowania i mniejsze spłaty.
22 101 33 13 trzymaj jest to kancelaria, która ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2015.3.20 14:45:48

Zakup zadłużonego mieszkania

Witam. Zamierzamy z narzeczoną kupić mieszkanie. znaleźliśmy takie które nam odpowiada lecz jest pewien problem. Właściciel mieszkania narobił sobie trochę długów i wyjechał do Anglii (niezapłacone ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2015.3.20 12:37:0

reklamacja wadliwy towar

Witam, bardzo proszę o pomoc? może zacznę od początku.
Dnia 14.01.2015 r. zakupiłam telefon Samsung galaxy s4, telefon brany na raty, kupowany przez dwie godziny ze względu na niedouczonych pracownikow.. ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2015.3.20 0:6:32

PROSZĘ O KONKRETNĄ RADĘ aneks do umowy - zmiana obowiazków

Witam, bardzo prosze o pomoc,
pracuję w branży automotiv od maja ubiegłego roku. Mam umowe na czas okreslony. Dzięki temu, że jestem dobrym pracownikiem, zostałam "awansowana" z pracownika produkcyjnego ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2015.3.19 21:12:35

Upadłość układowa / postępowanie naprawcze / ochrona majątku

Twojemu przedsiębiorstwu grozi bankructwo? Duże zaległości w ZUS i US, brak płynności finansowej, brak zleceń i wierzytelności u kluczowych dostawców? Jeśli znasz te problemy, to koniecznie umów ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2015.3.19 18:0:53

Potrzebujesz pomocy przy prowadzeniu Twojej działalności?

Jeżeli potrzebujesz pomocy w sprawach Twojej spółki zaufaj doświadczeniu,  ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2015.3.19 13:0:50

powrot z dzieckiem z Holandii do Polski

Bardzo przepraszam za bledy ale pisze w stresie i na telefonie. Bardzo licze na jakas pomoc i podpowiedz. Nie chce dokladnie opisywac sytucji bo to pewnie nikogo nie interesuje chce tylko wiedziec co w ... Zobacz wątek

1 odpowiedzi

2015.3.18 22:23:52