Forum prawne (strona 217)

Witam czy komornik zabierze ulge na dzieci przy wspulnym rozliczeniu podatkowym jaden z rodzicow ma komornika

Witam czy komornik zabierze ulge na dzieci przy wspulnym rozliczeniu podatkowym jaden z rodzicow ma komornika










... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2015.2.5 15:27:9

WITAM!! MOJ TATA UMARŁ 2 STYCZNIA 2014 ROKU I OBECNIE MOJ MĄŻ JEZDZI AUTEM ,NIE WYREJESTROWALIŚMY

WITAM!!
MOJ TATA UMARŁ 2 STYCZNIA 2014 ROKU I OBECNIE MOJ MĄŻ JEZDZI AUTEM ,NIE WYREJESTROWALIŚMY GO BO Z TEGO CO SIE DOWIADYWAŁAM MAMA TEŻ JEST JEGO WSPÓŁWŁASICIELEM.TERAZ BOIMY SIE ,ŻE BĘDA ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2015.2.5 15:22:21

Alimenty na rodzica

Sprawa nie wygląda ciekawie ;/ Smutne jest, że osoby nam bliskie wykręcają takie numery. Moim zdaniem powinnaś iść na konsulatacje do prawnika. Spróbuj u radców prawnych z Kazus (dobryadwokat.eu) ... Zobacz wątek

2 odpowiedzi

2015.2.5 11:5:39

Prosze o wypełnienie ankiety

Jestem studentką ostatniego roku Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Piszę pracę magisterską na temat: ,,Wymiar Sprawiedliwości wobec zjawiska przestępczości nieletnich w opinii sędziów ... Zobacz wątek

4 odpowiedzi

2015.2.4 19:23:18

Mam pytanie czy mogę wyrobić

dowód dziecku 2 letniemu przez sąd i sprawę zrobić zaocznie oraz czy bym mogła zmienić nazwiska przez sad czekam na od powiec ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2015.2.4 18:55:14

Prosze o udzielenie wskazówek

Witam. Bardzo proszę o pomoc,kilka dni temu odebrałem list polecony.Bardzo sie zdziwilem ze przesylka jest z sądu a jeszcze bardziej kiedy otworzylem koperte. Dostalem polecenie zaplaty specjaliscie ... Zobacz wątek

4 odpowiedzi

2015.2.4 3:32:40

Dowód Osobisty - Fałszywe Dane Przy składaniu Wniosku

Brak jakiegoś dokumentu to zawsze spore utrudnienie. Kolejki w Urzędach nie zachęcają do wyrabiania dokumentów, bo trwa to zwykle bardzo długo, a akie rzeczy jak prawo jazdy czy dowód osobisty są ... Zobacz wątek

2 odpowiedzi

2015.2.3 21:36:23