Forum prawne (strona 215)

Alimenty jako dochód przy ubieganiu się o kredyt bankowy

Witam
Chciałabym się dowiedzieć jak wygląda sprawa w przypadku gdy
żyje w konkubinacie z partnerem i będziemy mieli razem dziecko.
Ja jestem studentka i jestem pod utrzymaniem mojej mamy. Moja ... Zobacz wątek

6 odpowiedzi

2014.6.28 14:33:1

Oszustwo na fakturze pro forma - brak towaru i pieniędzy po dwóch miesiącach

Witam
W maju zamówiłem towar od pewnej firmy , dostałem fakture proforme za którą zapłaciłem przelewem , do dzisiaj nie mam ani towaru ani pieniędzy . Kontakt z tą firmą mam i codziennie powtarza ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2014.6.28 9:47:34

Umowa najmu na czas oznaczony - koniec bez wypowiedzenia

Witam, mam konkretne pytanie dotyczące umowy najmu. Umowa została zawarta na czas oznaczony do dnia 30.06.2014. W umowie widnieje konkretna klauzula : " umowa została zawarta na czas określony,do dnia ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2014.6.27 17:55:27

Zmiana liczby godzin pracy bez zgody pracownika - nadgodziny

Witam,
jestem zatrudniony na pełen etat przy umowie o pracę. Zawsze otrzymywałem grafik z etatową liczbą godzin na miesiąc, ew. z paroma nadgodzinami, które mogłem sobie odebrać. Teraz otrzymałem ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2014.6.26 21:46:11

Testament w chorobie nowotworowej - przepisanie samochodu na męża

Spadek Mam raka i wiem,że już niedługo umrę dlatego chciałabym żeby moi bliscy zostali bez jakichkolwiek problemów po mnie. Jestem właścicielem auta i chciałabym w spadku przekazać go mężowi,ale ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2014.6.26 19:35:51

Ślub w Danii z obywatelką Kenii - formalności dla Polaka

dzień dobry chciałbym się dowiedzieć jak w jaki sposób można wziąść ślub w danii! Ponieważ ja mam dziewczynę w Kenii i chcę wziąść ślub z nią w danii bądź w Kenii.Pracuję w Niemczech ... Zobacz wątek

4 odpowiedzi

2014.6.26 17:2:50

Prawa matki niepełnoletniej w ciąży gdy ojciec dziecka w więzieniu