Forum prawne (strona 234)
problemy w domu pilne
Zawsze takie sytuacje są trudne, ale ja bym poczekał po prostu do ukończenia 18 roku życia i się wyprowadzil ... Zobacz wątek2014.7.18 10:8:19
czy mops może zablokować wypłatę świadczeń po wymeldowaniu?
Nie, bo teraz juz nie ma obowiązku meldunkowego ... Zobacz wątek2014.7.18 10:7:22
USTALENIE OJCOSTWA A WŁADZA RODZICIELSKA
Z tego, co wiem, jeśli są przesłanki do tego, że on jest ojcem, to może wystąpić o ustalenie ojcostwa i tu już jest decyzja sądu ... Zobacz wątek2014.7.18 10:5:57
Zawarcie związku małżeńskiego z obywatelką Litwy
Nie będzie żadnych problemow i oczywiscie bedzie się mogła o to ubiegać. Poza tym serdecznie gratuluję:) ... Zobacz wątek2014.7.18 10:4:36
Studiuję, ojciec przestał płacić alimenty
Są może zarządzic ściągniecie alimentów, ale zawsze będzie problem z egzekwowaniem tych alimnentów. Jest sporo sposobów na podjęcie pracy i myślę,że dobrze już pracoawć na studiach ... Zobacz wątek2014.7.18 10:3:48
Prawie rozwód/separacja
Myślę, że trzeba zdać sobie sprawę z tego, że jeśli występuje o rozwód, to już Cię nie chce. Nie ma sensu w to brnąć ... Zobacz wątek2014.7.18 10:2:19
Zażalenie
Witam,brałam udział w naborze na stanowisko urzędnicze w pewnej jednostce samorządowej. Posiadam stopień niepełnoprawności, znalazłam się w piątce najlepszych kandydatów. Niestety nie wybrano ... Zobacz wątek
2014.7.18 9:43:11
Mam Pytanie chciałbym zmienić klub bokserski z powodu zmiany miejsca zamieszaknia nowej szkoły , ale
Mam Pytanie chciałbym zmienić klub bokserski z powodu zmiany miejsca zamieszaknia nowej szkoły , ale mój trener nie chce się zgodzić czy to zalezy od niego czy zostaje czy nie ?mogę od niego ... Zobacz wątek
2014.7.17 23:18:44
Zostałam oszukana przez firme internetową oferującą prace za granicą. Po podpisaniu umowy płaciłam