Forum prawne (strona 233)

Umowa na wyłączność z agencją modelek podpisana w wieku 16 lat

Chciałabym dowiedzieć się jak z punktu prawnego wygląda moja sytuacja.

W wieku 16 lat podpisałam umowę na wyłączność z agencją modelek, jednak nie podpisali jej moi rodzice, czy taka umowa ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2014.1.5 22:10:18

Nabycie ziemi rolnej przez osobę z wykształceniem technicznym

Witam,

Jestem zainteresowana zakupem ziemi rolnej V klasy o pow. 3,5 ha
Z wykształcenia jestem technikiem ekonomistą i mieszkam w mieście.
Do 26 roku życia mieszkałam na wsi, gdzie rodzice prowadzili ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2014.1.5 19:56:41

Upadłość konsumencka przy kredycie frankowym

Jestem dość ostrym przykładem kredytobiorcy we franku. Zadłużenie po 4 latach spłacania stanowi niemal dwukrotność wartości mieszkania. Rata urosła do około 7 tys zł, a moje dochody spadły ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2014.1.5 17:29:57

Podział pieniędzy z ubezpieczenia po śmierci ojca w UK

Witam,

Ojciec pracował przez 8 lat w Wielkiej Brytanii i postanowił się ubezpieczyć w Banku, podczas zakładania konta. W przypadku śmierci lub choroby nieuleczalnej zostały by mu przekazywane ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2014.1.5 16:31:15

Konsekwencje nieopłacenia mandatu przez ucznia bez majątku

Witam
Dostalem mandat w wysokosci 500zl za wymuszenie pierwszenstwa na radiowozie. Nie mam pieniedzy zeby zaplacic tak wysoki mandat, nie mam konta, nie place jeszcze podatku dochodowego, jestem uczniem ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2014.1.5 13:16:3

Uzasadnienie wysokości kar pozbawienia wolności

Witam, czy potraficie państwo przekonująco uzasadnić dlaczego kara pozbawienie wolności jest w wymiarze do lat 15 i w wysokości 25 lat? Co sądzicie na ten temat? Dlaczego nie ma kary pozbawienia ... Zobacz wątek

0 odpowiedzi

2014.1.4 22:2:15

Mieszkanie po darowizynie od matki - podział majątku