Dziwna reklamacja

Odpowiedzi w temacie (0)

melkor13

6.12.2019

Szanowni Państwo Niedawno zgłosiłem reklamacje na zasadzie rękojmi (wanna która samoistnie pękła). Sklep odpisał mi że nie uznaje reklamacji, ale w trosce o klienta są skłonni za darmo wysłać mi kolejną wannę. Czy powinienem zgodzić się na takie załatwienie sprawy? Czy w takim postawieniu sprawy jest gdzieś haczyk? Dziękuje i pozdrawiam.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

DODAJ POST W TEMACIE

Aby odpowiadać na forum musisz się zalogować!

Potrzebujesz porady prawnej?

PODOBNE TEMATY NA FORUM

ZOBACZ TAKŻE:

  • Jak reklamować usługi telekomunikacyjne według nowych zasad?

    Od dzisiaj, to jest od 18 listopada 2004 r. obowiązuje nowe rozporządzenie Ministra Infrastruktury dotyczące trybu postępowania reklamacyjnego usług telekomunikacyjnych. Rozporządzenie określa (...)

  • Reklamacja obuwia - nowe zasady od 2015 roku

    REKLAMACJA BUTÓW NA NOWYCH ZASADACH - zmiana przepisów od początku 2015 roku. Nowe przepisy korzystniejsze dla konsumentów.  Na jakiej podstawie reklamować buty? Jak skorzystać (...)

  • Gdzie znaleźć pomoc w przypadku sporu z instytucją finansową?

    Sprawdź, gdzie można szukać pomocy w przypadku sporu z instytucją finansową, np. z bankiem czy zakładem ubezpieczeń.

  • Prezenty przez internet?

    Jeśli kupujemy prezenty przez internet, można je zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Odsyła na się je swój koszt. Ważne są terminy dostawy i realizacji zamówienia (...)

  • Gwarancja a rękojmia

    Reklamację możemy złożyć zarówno z tytułu rękojmi (odpowiedzialność sprzedawcy), jak i z tytułu gwarancji (odpowiedzialność gwaranta). Są to dwie (...)

NA SKÓTY